DIN PERSPECTIVA AUTOAREI:
Barbatii, in acest caz, se impart in doua categorii: cei care au puterea sa recunoasca si cei care mint pentru a parea perfecti. Orice barbat a pierdut cel putin o femeie din prostie - poate ca se tragea de la varsta, ori poate ca asa-i el. Nu conteaza!
Orice barbat a pierdut o femeie pentru ca nu a fost suficient de destept incat sa-i inteleaga nevoile, Le stia doar pe ale lui si credea ca-i de ajuns. Si-a deschis mai mult slitul decat urechile. A pierdut crezand cu naivitate ca sexul rezolva orice. Ce sa vezi? Rezolva doar hormonii, nu si nelinistile sufletului.
Alteori, a inteles prost ce inseamna vorbele "daca mai faci inca o data, voi pleca" pentru o femeie. A mizat ca-s amenintari goale, dar a fost o plecare definitiva. N-a inteles ca femeile nu se joaca cu plecatul - de cele mai multe ori, femeia nu este adepat caii de mijloc. E mai radicala, n-ai ce-i face. A inteles prost ce-nseamna pentru o femeie devotamentul. Cu siguranta, nu-nseamna sa te duci la alta, dar cand esti prins sa-i spui ca cealalta nu a insemnat nimic.
Pentru femeie, gestul lui a insemnat totul. Degeaba iti urli iubirea pentru ea cand ea este prea departe sa te mai auda. Orice barbat a pierdut o femeie din prostie, pentru ca nu a prins ideea numarul doi. Credea ca se aplica doar femeii, ca infidelitatea din ADN-ul lui este un alibii suficient pentru a fi iertat.
N-a fost suficient, se pare. A pierdut-o pentru ca n-a inteles ca iubirea este o treaba de oameni mari, nu un joc pentru copii. Nu inseamna deloc cu leapsa din copilarie, ci , mai degraba, cu niste studii arhitecturale - costruiesti increderea, respectul, grija, iubirea si, la final, un camin pentru amandoi.
Nici ca femeia trebuie ascultata nu a inteles. Si asa cum el a lasat-o sa vorbeasca singura, l-a lasat si ea sa ramana singur. N-a inteles nici ca femeia nu inseala din placere, ci din lipsa. Infidelitatea la femei este diferita fata de cea la barbati - femeile au lipsuri, barbatii nevoi.
Dar, nu-i o rusine sa fi prost. Gresind inveti!
Asa este si personajul nostru, Andrew, care a avut o multime de femei in pat, dar niciodata nu a putut sa o tina langa el, deoarece pasiunea pentru o femeie ii disparea in cateva zile, pana a aparut ea cu infatisarea ei de inger si ochii ei verzi, fata care a schimbat totul, fata aceea care ii trezeste sentimente, fata care il face sa simta ce nu a mai simtit niciodata, simte ceva ce nici el nu stie ce e !
*FlashBack*
"Stiu ca aceasta scrisoare nu ar trebui sa ti-o trimit,dar totusi o fac pentru ca am invatat ca daca nu spui ceea ce simti la timpul ei, atunci nu o sa mai ai curajul si nici momentul. Asa ca incep prin ati spune ca in acea noapte la restaurant, ma simteam bine, ma simteam in largul meu si as fi vrut sa nu se termine. As vrea sa-mi acorzi o sansa. Nu, n-am sa-ti fut sufletul. N-as fi decat un prost! Ori, eu am alte standarde, alte dorinte, alte fantezii pentru tine. Vreau sa-ti fac pielea de gaina, chipul sa lumineze, ochii sa straluceasca si inima sa bata nebuneste. N-am sa-ti rup sufletul. Doar hainele. N-am sa te tratez rau, n-am sa te lovesc nici macar cu vorbe. De fapt, singurele lovituri vor fi peste fundul tau. Cat sa dam gust noptii. Dar, in restul timpului, te voi trata ca pe femeia care mi-a facut sufletul sa gafaie dupa ea. Adica cu grija si dragoste. N-am sa ma joc cu mintea ta. Doar cu imaginatia si fanteziile tale. Am sa-ti indeplinesc dorintele nebunesti. Am sa pot si-am sa trag de mine, atat cat meriti, sa pot orice. Am sa te ascult, chiar daca imi vei vorbi despre nenorocita aia de colega. Stiu ca pentru tine-i important sa te descarci de tot ce-ti ingreuneaza mintea sisufletul. O sa fiu acolo mereu cand ai nevoie de mine si nu te voi dezamagi niciodata.
Cu drag, al tau Andrew"
*EndFlashBack*
_____________________
Hei dragi cititori de pe wattpad. Stiu ca poate nu ma pricep la a scrie carti dar vreau sa va multumesc celor care mi-au citit cartea si asteapta cu sufletul la gura sa vada ce se intampla in urmatorul capitol. Nu promit ca o sa fie ceva spectaculos dar o sa incerc.