Kapitel 3

625 29 8
                                    

Heeej Här Kmr En Till Del Hoppas Jag Kan Skriva Mer Ikväll Oxå. Ses ;)

______________________________________________________________________________________

Jag kämpade mot tårarna, varför skulle jag bry mig om mamma när hon aldrig brytt sig om mig. Jag önskar att James var här, han skulle trösta mig som en skyddsängel. Men han flög iväg, till himlen bara för en liten idiotisk jävla film. Jag kunde inte hålla dem inne längre, gled ner för väggen och började gråta.  Jag vart alldeles blöt hela nattlinnet vart fuktigt och jag visste inte hur länge jag gråtit när städerskan kom in i huset. En mänsklig person... nästan. 

-hej..

mumlade hon, som att hon inte såg hur ledsen jag var. Hon gick fram till mig och jag trodde att hon skulle hjälpa mig men såklart så ställer hon sig bara och dammar hyllan över mig. Varför skulle alla hata just mig vad har jag någonsin gjort. Mamma hatar mig hon lämmnade mig här, James hatar mig han lämmnade mig med mamma och pappa, Pappa hatar mig han lämmnade bara mig och mamma när James dog. Städerskan verkar ju oxå hata mig hon total ignorerar allt jag gör och säger. Vad har jag gjort, just nu vill jag bara dö, försvinna bort från, ja allt. En kall hand tog tag om min midja, jag spänner mig och skruvar olustigt på mig tills kännslan försvinner.

_____________________________________________________________________________________

Undra hur det känns att hoppa ner från en klippa, hoppa framför en bil eller dyka ner på tågbanan. Bara försvinna, bara... Dö. Inga tvivel om att det skulle vara en skön känsla ingen skulle bry sig.

-VAFAN VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DETTA!!!!!!

Städerskan mumlar något och tittar sedan irriterat på mig som att hon väntar på att jag ska säga nåt mer. Jag säger inget utan börjar gråta igen. snälla snälla snälla gud om du verkligen finns hjälp mig... Hur många tårar finns det? när jag reste mig så hade jag ont i ryggen av att jag hade setat så länge, men jag bet ihop även om det känndes som att ha en kniv i ryggen... jag märkte att hon hade gått, städerskan alltså. En smäll hördes där dörren flög upp och ett fotsteg hördes i hallen, men dethär var inte städerskan.....

______________________________________________________________________________________

hoppas det var bra ;) kommentera gärna....

The Good Girl...(Pausad)Where stories live. Discover now