~Ja, nu kommer nästa del, men jag har HELT slut på idéer så därför kör vi en liten tävling 😊 läs mer i slutet😘~
Handen rycker till och jag glider ut genom fönstret, jag faller och faller... Borde inte marken komma snart, det är nog sant, det är värre att vänta på att dö än att dö...
Paniken sprider sig i hela kroppen och jag känner en plötslig smärta i ryggen. Det får mig att skrika rakt ut.
Jag vaknar av mitt eget skrik, "bara en dröm, bara en dröm" fortsätter jag intala mig samtidigt som jag går ner från fönstret med tårarna rinnande ner för kinderna... Drömmen om James kändes så verklig... Vänta, jag somnade väl i fönstret och inte tidigare...
Det är soligt ute och det luktar friskt av blommor. "Man blir hungrig av mardrömmar" mumlar jag till mig själv när jag öppnar skafferiet. Inget bröd.. Jaha jag får väl ta en matlåda då tänker jag och öppnar frysen. Ingen mat bortsett från en ensam isglass som någon lämnat, stackars isglass han måste känna sig dum, jag öppnar pappret och smaken av hallon och kiwi dansar runt när jag stoppar in den i munnen. Jag behöver handla!
Jag har fått fyra tågbiljetter med andra ord två reser in till stan, nu ligger det bara två biljetter kvar på Byron i hallen eftersom jag ska shoppa! Tänk vad bra det är att ha kort, speciellt när man fått tre tusen av mamma... När jag låser fast cykeln utanför stationen är det något som känns fel..
~Nu till tävligen då!❤️Nu är det dags för Emmalyn att träffa någon, det har blivit lite ensamt. Så jag vill att ni kommenterar fakta om en ny person hon ska träffa!😃Det spelar ingen roll om detta blir en snygg kille, en ensam flicka, eller helt enkelt någon som gör historien ännu läskigare😈 Så kommentera😘xoxo~Nicka