everybody wanna steal my man.

1.1K 111 119
                                    

sONDAKİ NOT ÖNEMLİ OKUYUN LEN MQ

"Tanrım! Sizinle gelemeyecek olmam kötü hissettiriyor ama, buraya geri döndüğünde yeni bir Clei ile karşılaşacağımı bilmek harika." dedi Beatrice beni bir kez daha öpücüklere boğarken. "Seninde gelmeni istiyorum." diye mırıldandım. Benimle birlikte olmalıydı. İlk gördüğüm kişinin o olmasını istiyordum.

"Üzgünüm, bebeğim." bana sarılıp saçlarıma bir öpücük bıraktığında elimi sıkışan kalbimin üzerine koydum. Gergin hissediyordum.

"Hem, yanında Zayn olacak, kendini kötü hissetme lütfen."

"Sana izin vermediği için Harry'den nefret ediyorum." dedim sinirle. "Üzgünüm ama Beatrice'e burada ihtiyacım var." dediğinde ona orta parmağımı gösterdim. "Yanımda olması gereken en önemli an bu!"

Bu konu hakkında daha fazla söylenmek istedim ama uçağın kalkış anonsu yapıldığı için derin bir nefes alarak hepsiyle yeniden kısa bir süreliğine vedalaştım.

Harry'le bile.

Daha sonraysa Zayn'in elini tutarak onunla birlikte ilerlemeye başladım.

"Mutsuz gözüküyorsun." dedi bundan şikayet eder gibi.

"Aslında huzursuz hissediyorum, Beatrice'in gelmesini her şeyden çok istiyordum." saçlarımı öperek sessiz kaldı. "Beni yanlış anlamıyorsun değil mi?" dedim o merdivenlerden çıkmama yardım ederken.

"Hayır, hissettiğin şeyi anlayabiliyorum ama, iyi taraflarını da görmen gerek. Mesela, hayalinin ülkesine gidiyoruz ve ben seninleyim." beni koltuğa oturtup kendisi de önümden cam kenarına geçmeye çalıştığında poposunu cimcikledim.

"Birlikte gittiğimiz için tabi ki mutluyum ama eksik bir mutluluk."

"Affedildin." dedi dudaklarıma bir öpücük bırakarak. Pilot bir şeyler söylemeye başladı ama kesinlikle hiçbirini dinlemedim çünkü Zayn'in yanağımı ısırmasına engel olmaya çalışıyordum.

Neden bilmiyorum ama bunu sürekli yapıyordu ve canımın acıdığını söylediğimde ise gülüyordu. "Şunu keser misin? İnsanları rahatsız ediyorsun."

"Aslında insanların bunu umursadığı yok." dedi ve kolunu omzuma atıp yanağımı ısırdı. Dişleri hala yanağımdayken kirpiklerini kırpıştırarak beni huylandırmaya başladı. "Sence tüm bunları yapman normal mi?" dedim bıkkınlıkla. Yanağımı ısırıp sinir bozucu derecede uzun kirpikleriyle şakaklarıma bir şeyler yapıyordu.

"Buna kelebek öpücüğü diyorlar." dedi yanağımı ısırmaktan vazgeçtikten sonra. Elimin tersiyle sızlayan yanağımı silerken konuştum. "Kelebeklerin bu kadar vahşi öpüştüğünden emin değilim, Zayn."

"Öyleyse, bu Zayn kelebeği." omzuma attığı koluyla beni kendine çekerek, boynumdan sarkan elinin baş parmağıyla yanağımı okşamaya başladı. Sızlayan yanağımı omzuna yaslayarak kollarımı kucağının üzerine bıraktım.

Bir şey diyeceğini hissettim ancak o konuşamadan bir kadın sesi duyuldu. "İyi yolculuklar, efendim." dedi kadın oldukça işveli bir sesle.

Bu adam benim sürtük, göremiyor musun?

Elimin birini göğsüne çıkararak parmaklarımı boynuna yasladıktan sonra baş parmağımla köprücük kemiğini okşamaya başladım.

Zayn sadece kafasıyla hafifçe onu onaylamakla yetindiğin de hostes konuşmaya devam etti. "Kemerleriniz bağlı ve bir şey isteyip istemediğinizden emin olmak için geldim."

Blind Love || z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin