A więc przedstawiam wam najgorszy weekend skoków naciarskich w historii...:(
Sapporo już chyba zawsze będzie mi się sprzecznie kojarzyć. Z jednej strony loteryjne warunki, ślepi sędziowie, którzy puszczali zawodników w takich warunkach....i zwycięstwo ..pierwsze zwycięstwo Maćka ! :) no i oczywiście podium Welliego !
Także zaczynamy ....
Gratki dla Stocha ! Już 21 zwycięstwo..ale to wszystko szybko minęło..Pamiętam jeszcze jak ludzie na niego nadawali , że nie nadaje się na następce Małysza...Ale im pokazał !
A teraz przejdźmy do mojego ulubionego skoczka ...chyba wiecie o kogo chodzi ?/ :)
Rośnie w siłę ! Prawie po każdym konkursie na podium . Może pozbierał się po Kussamo a może nagły przypływ formy ?/ Ważne ,że świetnie skacze i chyba nikt nie zaprzeczy temu stwierdzeniu :P. Szczerze mówiąc, chyba tylko dla niego i Stocha zwlekłam się z łożka o 2 w nocy :)
A podium zamykał Krafti ! ( zapewne samolociki o 2 Otaku_Girl554 czy smacznie spałaś ?/ )
Ten sezon może zaliczyć do udanych , a jeszcze się nie skończył ...Mam przeczucie ,że w Lahti nas czymś zaskoczy :) I czy tylko ja żałuję, że Austriacy nie wzięli tych pelerynek XXL do Japoni?/
I oczywiście okropny upadek Eischenbichlera...
Nie oglądałam go na żywo....ponieważ już zasnęłąm.... Kto dotrwał do końca ?? Dajcie znaćw komentarzach :)
Michael ...chyba nie za bardzo polubił tę skocznię , zwłaszcza żę puszczali go w takich warunkach..:(
Szczerze ?/ Najgorsi byli zdecydowanie sędziowie...Nwm może wiatr im zepsuł wzrok lub przez czysty przypadek puszczali niektórych zawodników w takich warunkach..Idealnie pokazuję to lot Tandego i Kasai...Oni nie walczyli o odległość tylko o życie ...
Nawet nie chcę wiedzieć jak mocno musiało mu bić serce w locie....zupełnie jak TCS .. :(
Polacy ...super występ :) A i nie mogłam się powstrzymać przed wstawieniem tego zdjęcia.. :)
#paprykateam ! W każdej opowieści jest ziarno prawdy, a w tym ,żę Maciek wygrał konkurs bo Pietrek odstąpił mu toalete też musi być ! :P
Proch is real ?? Dajcie znaćo swoim stanowisku w komentarzu :)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
A jak wy oceniacie ten konkurs ?/
Proch vs Żyłot ??
Do następnego !
CZYTASZ
\ Ski jumping - Relacje /
RandomWitam , pewnie spodziewałeś/aś się już dawno przeterminowanego " gitara siema "? / Tak ? To Cię zawiodę..👊 Trochę zeszliśmy z tematu...jest to " dziennik" w którym znajdziesz moje przemyślenia, pisane na gorąco , jak i opinie poszczególnych skoczk...