A więc wracam do was ! Obiecałam już prawie miesiąc temu rozdział o naszym kochanym szwabie... nie przedłużając zaczynamy !
1. Suche fakty :
Data i miejsce urodzenia : 3 kwietnia 1991 w Siegsdorf
Klub : TSV Siegsdorf
Debiut w PŚ : 30 grudnia 2011 w Oberstdorfie ( 30 miejsce )
Pierwsze podium w PŚ : 11 grudnia 2016 w Lillehammer ( 3 miejsce )
Rekord życiowy : 248 m na Latalnicy w Planicy
2. Szczególne osiągnięcia :
Mistrzostwa świata :
Lahti - złoto ( drużyn. )
- brąz ( indyw. )
Letni puchar kontynentalny :
złoto 2016
3. Ciekawostki :
* Nigdy nie wygrał zawodów Pucharu Świata i tylko raz stał na podium.
* mało co nie został kaleką .....
* Stefan Horngacher (był w poprzednich latach trenerem Niemca - ) mówił o tym, że to jest dziwny zawodnik, który bardzo dużo koncentruje się na sobie i mało chce wiedzieć o tym, co robią inni zawodnicy. Często potrafi skrytykować nawet trenera...
* jest jednym z niewielu zawodników , którzy potrafią podbiecdo ciebie i szczerze pogratulować - Adam Małysz ;
4. Moja opinia :
Jest to skoczek którego można albo uwielbiać , albo nienawidzić.....Ja jestem raczej obojętna...Oczywiście uwielbiam go kiedy cieszy się ( na swój zwariowany sposób ) , jak i po nie udanym skoku ( reakcje są bezcenne ! ) Po Domenie ..chyba najbardziej memiczny skoczek :) Nie znam go dobrze, nie czytałam z nim wywiadów , lecz z wypowiedzi naszych ,, ekspertów'' mogę wywnioskować , że jest to bardzo sympatyczny chłopak . No i jest cholerykiem tak jak ja ! ( osoba szybko wybuchająca i równie szybko gasnąca ) ; Nawet jeśli ktoś inny wygra , coś mu nie pójdzie to ZAWSZE podejdzie i pogratuluje. To zachowanie godne naśladowania !
Powiedzmy sobie szczerze.....większość nas POLAKÓW nie czuję sympatii do Niemców. Ja sama wychowałam się w ,,kulturze'' niechęci do ,,szwabów '' i Rosjan... Tak samo jest z innymi narodowościami..Jak usłyszymy zdanie : Żydzi wybiegli z budynku....to coś jest nie tak...jakaś nutka grozy...A jak usłyszymy zdanie : Włosi wybiegli z budynku .... Na pizze pewnie ! :)
Apeluję do was...nie bądźmy staerotypowcami....nie żyjmy przeszłością , lecz PRZYSZŁOŚCIĄ ! A takie osoby jak Markus , Muller ( którzy swoją drogą wyglądają jak szwab z dziada pradziada ^^ ) nie zamykali w kręgu ,, tych złych '' Oczywiście możemy się pośmiać na przykład z genialnych przeróbek zdjęć Eischenbichlera ...ale zróbmy to po cichu :P
5. Memy:
CZYTASZ
\ Ski jumping - Relacje /
AcakWitam , pewnie spodziewałeś/aś się już dawno przeterminowanego " gitara siema "? / Tak ? To Cię zawiodę..👊 Trochę zeszliśmy z tematu...jest to " dziennik" w którym znajdziesz moje przemyślenia, pisane na gorąco , jak i opinie poszczególnych skoczk...