KAMIL STOCH

138 14 16
                                    

Pochwalony !

Myślę, że nikt się nie obrazi , jeśli zacznę właśnie od naszego rodaka 😉.

Mam nadzieję , że się spodoba i docenicie moją pracę 🙌🙌
Specjalnie dla @kotecarka chyba najwierniejszej fanki naszego mistrza z Zębu...🙉

1. Dane osobowe :

Imię: Kamil
Nazwisko : Stoch
Rok urodzenia : 25 maja 1987
Miejsce :  Ząb

2. Osiągnięcia:

Tutaj nie trzeba chyba nic pisać...😂😂 Najpiękniejsze wspomnienia ? Sochi , drugi konkurs , walka z Kasaim..👌

3. Moja opinia :

Może nie jest casanową jak Wellinger, nie ma gadki jak Pietrek , nie jest na piątkę jak Maciek ale jest naszym złotym orłem !

Nie znam go osobiście , jednak czytając jego wpisy , oglądając wywiady z nim...po prostu wydaję się bardzo sympatycznym człowiekiem , który mimo wszystkich przeciwności losu , nie poddaję się i ......biegnie... lub raczej leci dalej !

4. Ciekawostki :

🔎.  Kamil zna się z Piotrem Żyłą od dziecka. Oprócz tego, że razem trenowali, to również chodzili do tej samej klasy w liceum. Jak widać przyjaźnią się do tej pory i praktycznie od zawsze spędzają ze sobą mnóstwo czasu.

 Jak widać przyjaźnią się do tej pory i praktycznie od zawsze spędzają ze sobą mnóstwo czasu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

🔎. Tuż przed Mistrzostwami Świata w Lotach Miran Tepes wykopał Kamilowi mogiłę na pobliskim cmentarzu w Vikersund. Ponadto Miran wszystko sobie zaplanował (przy pomocyHofera), jednak na szczęście nie udało mu się zabić naszego Kamyczka.

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

🔎. Jak można było się domyślić, jest nielubiany przez Hofera i Tepesa.

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

🔎. Po wywalczeniu złotego medalu w Rosji Putin i Hofer oraz Tepes zostali sojusznikami i planują zabić Kamila.

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

🔎. Wbrew temu, co mówi Szaran - nie jest rekordzistą skoczni w Soczi.

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

🔎.Jest udoskonaloną reinkarnacjąAdama Małysza.

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

4. Media !

Przyjrzyjmy to jeszcze raz...

\ Ski jumping - Relacje /Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz