Witam Witam ! Wattpad chyba drwi sobie ze mnie...musiłam pisać rozdział od nowa :( By the way ...zaczynajmy !
Po pierwsze sapporo to zawsze loteria ....i dzisiaj również tak było , ale chociaż wszyscy startowali z tej samej belki :) . Po drugie nasi główni bohaterzy : Maciej Kot i Peter Prevc
A więc .. Gratki dla Maciusia! Pierwsze zwycięstwo...no ale musiał się trochę podzielić z Pero:P Nie sądziłam , że wytrzyma presje...ale pozytywnie mnie zaskoczył. Już miałąm pisać Maciej Kot- 5 miejsce :P Nareszcie uwolnił się od tego pechowego miejsca :) Ten sezon dla niego jak marzenie - 2 razy na podium w tym jedno zwycięstwo ! Mam nadzieję , że utrzyma formę do Lahti. Także jeszcze raz gratulacje !
Co do Pero ...
Piotr Wielki wraca ! Baardzo się cieszę z udanego konkursu dla niego :) W końcu na podium ! Myślę ,że jego też to podbudowało i na wspomnianych mistrzostwach sprawi że będzie niezła walka o medale. Bardzo fajnie postąpił oddając Maćkowi trofeum i mówiąc ,że to jego pierwsze zwycięstwo i niech się cieszy ! Chyba po sposobie pisania doszliście do wniosku ,że jest to jeden z moich ulubionych skoczków ? Tak ? nie? To jest ! :)
A na trzecim Krafti!.. Już wiem kto robił samoloty ze szczęsćia.. Otaku_Girl554
W drugiej serii dopiero odpalił ...! Również udany konkurs dla niego . Jest w rewelacyjnej formie i tym występem tylko to potwierdza :) A słowa mojego taty przy dekoracji bezcenne .. : Co on ma takie krzywe zęby ?/ Chyba w młodości za twarde marchewki jadł,....albo pomylił je sobie z czym innym :P ''
I oczywiście Wellinger !
Troszeczkę szczęścia zabrakło.. :) No nic...na mistrzostwach pokaże formę. I tak jest najlepszym obecnie z Niemców :)
Kamil ..mam wrażenie że nie za bardzo przepada za tą skocznią...
Sapporo to loteria...i doskonale sprawdziło się to w przypadku Kamila. W drugim skoku ratował się przed upadkiem...Szkoda ..liczę tak jak wszyscy na Lahti !
A co do reszty :
Hayboeck- pierwsza seria naprawdę dobrze..ale ten drugi skok..
Tande: u niego zaś zupełnie odwrotnie ! Ale po drugim skoku wspiął się wyżej w klasyfikacji :P
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Konkurs taki sobie dla mnie...nwm dlaczego ale nie trawię skoczni w japoni..Może dlatego , że był jakieś 150 osób z czego 110 to bylo Polacy :P Jakby japończycy widzieli na żywo co było w Wiśle...Ahhhhh :) Jak wy oceniacie ten konkurs ?/
I tradycyjnie : zostawcie cośpo sobie !
Do następnego !
CZYTASZ
\ Ski jumping - Relacje /
RandomWitam , pewnie spodziewałeś/aś się już dawno przeterminowanego " gitara siema "? / Tak ? To Cię zawiodę..👊 Trochę zeszliśmy z tematu...jest to " dziennik" w którym znajdziesz moje przemyślenia, pisane na gorąco , jak i opinie poszczególnych skoczk...