Witaam !
Zacznę od tego , iż nie obejrzałam ani minuty tego konkursu z powodu pilnego wyjazdu, lecz dzięki poświęceniu mojego kolegi który na żywo zdawał mi relacje ( dziękuje Patryk !) mogę napisać ten rozdział :)
A więc...........KRAFTI !!!!!!!!!!!
Baardzo się cieszę z wspaniałego występu Stefana ! Świetne skoki, daleka odległość .. i po prostu mu się należało :P Chyba baardzo polubił tą skocznie ! Kiedy dowiedziałam się o jego dalekim skoku w pierszej serii ....wygrzmociłam na łyżwach..:) ALe warto było ! Ludzie patrzeli się na mnie jak na niepełnosprawną kiedy zaczęłam piszczeć.... :)
No i wellinger :P Wraca do formy po upadku w Kussamo i to w wielkim stylu ! Życzę mu naprawdę daalekich lotów oraz stabilnej formy , ponieważ jest naprawdę utalentowany , zasłużył sobie na to ciężką pracą :P I ten jego uśmiech - bezcenny ! Gratki za nowy rekord :)
Oczywiście gratulacje dla naszego rodaka ! Pierwsze podium w Oberstdorfie :P Co do warunków nie będ się wypowiadać , bo najzwyczajniej w świecie nwm jakie były ... Dajcie znać w komentarzach co wy sądzicie : czy sprawiedliwe czy loteria ?
Co do mojego ulubieńca....Coś jest nie tak :( Daniel albo pierwszy albo drugi skok po prostu niszczy....Z formą wszystko okej ..tylko z głową :) Mam nadzieje , że jak szybko problemy przyszły tak szybko odejdą.. :)
Hayboeck jest dobrze..ale może być jeszcze lepiej ! Skoki okej ..ale gratki za objęcie 5 miejsca w generalce :P Chyba pójdą to dzisiaj ze Stefciem oblać.... :)
Piotr Wielki powoli wraca do gry :P Domen jak na pierwszy raz na mamucie baardzo dobry występ :P Gratki dla Pietrka ...oraz za kolejny niespotykany wywiad , który zawsze poprawia mi dzień !
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Dziń Dobry !
Jak wy oceniacie ten konkurs ? i oczywiście czy również wybralibyście się z Pietrkiem na piwko ?/
Dajcie znać w komentarzach :P
Do następnego !
CZYTASZ
\ Ski jumping - Relacje /
RandomWitam , pewnie spodziewałeś/aś się już dawno przeterminowanego " gitara siema "? / Tak ? To Cię zawiodę..👊 Trochę zeszliśmy z tematu...jest to " dziennik" w którym znajdziesz moje przemyślenia, pisane na gorąco , jak i opinie poszczególnych skoczk...