Dimineata
M-am trezit si m-am uitat sa vad cat e ceasul.Era 6:00.Asta inseamna ca mai aveam 1 ora si jumatate sa ma pregatesc pentru scoala.M-am ridicat din pat si m-am dus in bucatarie.Acolo erau baietii si Ana mancand.
Eu:Neata!
A&C&V:Neata!
V:hai stai jos sa mananci!
Eu:nu imi este foame .
V:ok!
Eu:Ana eu ma duc la noi in apartament sa ma schimb.
A:ok! vin si eu dupa ce mananc.
Eu:ok!
M-am dus la noi in aprtament ca sa ma imbrac si sa imi fac rutina.Dupa ce mi-am facut rutina m-am dus la dulap sa imi caut cu ce sa imbrac.
M-am imbracat asa :Apoi mi-am pus tot ce avem nevoie in ghiozdan.Caiete,pixuri,creioane de toate.Dupa aceea am mers la baieti in apartament si am strigat:
Am venit!
A:ok !ma duc si eu sa ma schimb si vin ca sa mergem ca e 7.
Eu:ok!
Pana s-a gatat Ana s-a facut 7:30.Asa ca am pornit spre scoala.
La scoala
Am ajuns la scoala.Suntem pe hol si deodata vad ca o fata cu parul blond,ochii verzi si imbracata doar in roz si cu o tona de machiaj ca vine spre noi.
Fata:Buna,Vlad! Ce faci iubitule?Cine-i cu**a aia de langa tine?
Eu:c***a-i mata ! nu io! ai inteles? mai bine te-ai uita si pe tine intai!
Colegii:oooo!!!
Fata:ia auzi!
A:fa,Asculta bine ce zic! sa nu cumva sa te mai vad prin preajma si sa nu te aud ca mai imi jignesti prietena ca iti smulg tat paru ala blod din capatana!ai inteles?!Mars!
Eu&Ana:VALEA!!
Aia a plecat iar atunci noi doua am batut palma.
V:ce reckt!
C:exact!
Eu:infine haideti sa nu intarziem.
Am mers in clasa si ne-am asezat in banci.Deodat intra profesoara in clasa.
Profa:buna ziua ,copii!
Noi (copiii):buna ziua!
P (De la profesoara/profa):dupa cum stiti o sa aveti o colega noua! Claudia vino in fata!
Eu:desigur!
P:bine!poti sa te prezinti!
Eu:ma numesc Claudia Valentina Martinez si Am 15 ani.
P:bine! poti sa mergi la loc!
Eu:desigur!
Am mers inapoi in banca si m-am asezat.
Dupa ora
Eu:Doamne multumesc!
A:asa m-am plictisit cum tot trancanea din gura.
Eu:si eu!
V&C:si noi!
Eu:ma duc pana la baie.
A:ok!
In drum spre baie statea niste baieti pe hol si ziceau:
Hoo!hoo! ce faci,pisi?
Eu:GURA!Ca altfel ti-o sparg!
Unul dintre baieti:oo!pisicuta scoate ghearele!
Eu:ma lasi?!
Atunci un baiat de acolo ma intoarce si ma lipeste de perete si incepe sa ma sarute pe gat.
Eu:lasa-ma! atuci i-am dat un picior in mostenitori si am fugit.El venise dupa mine.Deodata il vad pe Cristi asa ca strig dupa el.
Eu:Cristiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
C:ce s-a intamplat?
Eu:un baiat mai mare m-a hartuit!si incep sa plang.
C:gata!gata! nu mai plange!hai,ridica-te si sa mergem la Vlad si Ana.
M-am ridicat si am mers la Vlad si Ana.Cand il vad pe Vlad fug repede la el ,il iau in brate si incep sa plang.
V:ce s-a intamplat?
A:chiar!ce?
Eu:un baiat mai mare m-a hartuit .M-a trantit de perete si a inceput sa ma sarute pe gat.Atunci i-am dat un picior in mostenitori si am fugit dar el venise dupa mine.Ca norocul ca l-am vazut pe Cristi si am fugit la el.
V:IL OMOR!ok ..gata nu mai plange .M-a strans in brate apoi mi-a dat drumul.
Restul orelor au fost la fel de plictisitoare.
Ok! acesta a fost capitolul! o sa ii fac si continuare.Pana data viitoare.Pa! Pupici!