Dimineata
Ma trezesc din pat incet si ma duc sa imi fac rutina.Dupa aceea m-am dus la dulap sa imi aleg cu ce sa ma imbrac.M-am imbracat asa :Apoi am mers in bucatarie.Acolo erau Ana ,Deniz,Cristi si Selly.
Eu:Neata!
C:Neata !
D:Neata!
A:ce faci?cum esti?
Eu:bine...sa zicem
S:mananci?
Eu:nu merci!ma duc pana in parc.
A:ok!
Eu:Pa!
C&S&D&A:Pa!
Am descis usa si am iesit afara .Cand am iesit din bloc l-am vazut pe Vlad sarutandu-se cu alta. Am simtit cum imi cade cerul in cap.Am fugit repede,dar nu inainte sa fac o poza si sa i-o trimit lui Cristi.Am mers in parc.M-am pus pe un balansoar ,mi-am pus picioarele la piept si am inceput sa plang.
Din perspectiva lui Cristi
Am auzit cum imi bipaie telefonul
C:da-mi telefonul,Deniz!
D:tine!
L-am luat si am ramas socat cand am vazut poza.Le-am aratat-o si celorlati si au fost la fel de socati.
Din perspectiva Claudiei
Plangeam pana am simtit o mana care mi se pune pe umar.Era un baiat putin mai inalt ca mine.
El:Hei!Wu sunt Max.De la Maxsialtele sau Maxsipunct.
Eu:am auzit de tine!eu sunt Claudia.
Max:de ce plangi?
Atunci i-am povestit tot iar el m-a strans in brate.
Eu:merci pentru sprijinire!
Max:cu placere!
Am mers inapoi acasa .Mi-am luat la revedere de la Max si am intrat in bloc.
Cand am venit ceilalti m-au asaltat cu intrebari.Le-am povestit ce s-a intamplat apoi m-am dus sa ma culc.
Acesta a dost capitolul!Pupici!O sa ii fac si comtinuare!....Cred...