Capitolul 22

1K 42 15
                                    

Dimineata
M-am ridicat usor din pat fara sa il tresec pe Vlad.M-am dus in baie,mi-am facut rutina si m-am schimbat.
M-am schimbat asa:

Apoi l-am trezit pe Vlad

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi l-am trezit pe Vlad.
Eu:neata!
Vlad:neata!
S-a sculat si el apoi am mers sa mancam.Dupa ce am mancat am mer inapoi in camera si am vazut un bilet de la Sergiu,"Ionica"si Cristophe prin care ne-au anuntat ca au plecat la mall cu cativa dintre vloggeri..I-am zis si lui Vlad si a zis ca este ok.
Eu:si acum ce facem?
Vlad:Asta!
S-a urcat peste mine si a inceput sa ma sarute.A coborat cu sarutarile la gat si mi-a lasat un semn de toata frumusetea.
Eu:asa deci?
Vlad:dap!
Eu:ok!L-am intors si l-am aruncat pe pat .M-am urcat peste el si l-am muscat de gat apoi m-am dat jos.
Vlad:ce dura!
Eu:merci!
Am continuat sa ne sarutam .  Vlad
si-a dat tricoul jos si m-a sarutata mai deperte.A vrut sa imi dea si mie bluza jos dar i-am zis:
Eu:sti unde tie limita!
Vlad:stiu!
S-a asezat langa mine si m-a strans in brate si m-a sarutat pe frunte.
Vlad:Promit ca nu o sa te las si nu o sa te mai ranesc cum am facut-o mai demult!
Eu:Promiti?
Vlad:Promit!
Dupa aceea ne-am decis sa ne uitam la un film.Dupa ce ne-am uitat la film ne-am mai uitat pe telefoane.Eu am primit un mesaj de la Cristophe in care zicea ca s-au intalnit cu ceva prieteni si o sa ramana la ei seara asta.I-am spus ca este ok si mi-am pus telefonul pe noptiera.Dupa aceea m-am schimbat in pijamalele mele cu unicorni si m-am culcat.Vlad s-a pus langa mine,m-a sarutat pe frunte si mi-a urat Noapte buna!
Hei!Acesta a fost capitolul!
Stiu ca a fost cam siropos dar na..
Va pup!

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum