Dimineata
M-am trezit si m-am uitat savad cat e ceasul.Era ora 6.Mai aveam 1:30 sa ma pregatesc.Ammers mi-am facut rutina si m-am imbracat asa:Apoi am mers la Ioana.Ea a dormit in sufragerie.
Ioana:neata!
Eu:neata!
Ioana:manaci?
Eu:nu!
Ioana:ok!
Dupa ce Ioana a mancat am pornit spre scoala.Odata ajunse a venit ,,,regina" scolii catre noi
Ea:haha!uita-te la ele!Sunt cu Vlad si Cristi si se cred mari si tari!Vedeti voi!Si atunci a venit catre mine si m-a prins de par si ma tinea strans iar catre Ioana a venit prietena ei.Atunci ne-au trantit pe amandoua de pamant.
Ea:asculta!daca te.mai vad prin preajma lui Vlad o patesti!
Eu:ce amuzant! Am uitat sa rad!
Atunci am dat-k de pe mine am prins-o de par *tuse* extensii *tuse*si am trantit-o de pamant si mi-am pus piciorul pe spatele ei.
Eu:1.daca vrei sa mai ai par in cap sa nu te mai vad printre noi.
2.daca te mai iei de noi e posibil sa o patesti
3.daca te vad prin preajma lui Vlad farame te fac!Jar manci!
Acum valea!
Si au fugit cele doua.
Ioana:Wow!
Eu:merci!
Si am mers in clasa.
Eu:hei Vlad!
Vlad:hei ,iub!
Ioana:hei,Cristi!
Cristi:hei,iubi!
Am vorbit pana a venitdiriga in clasa.
Diriga:Buna ziua, copii!
Noi:buna ziua!
Diriga:am vrut sa va anunt caci seva organiza o excursie la Timisoara.Va dura o saptamana si costa 300 de lei.
Vom sta la hotel si avem 2 mese .Micul dejun si cina.Cine ar dori sa vina?
Eu:Domna diriginta?
Diriga:da!
Eu:de cand e?
Diriga:multumesc ca m-ai intrebat !de maine de la 7.00. Si astazi sunteti liberi dupa ora mea caci trebuie sa va pregatiti.
Eu:bine!
Toti am acceptat sa mergem.dupa ore am mers acasa.Cand am ajuns eu impreuna cu Ioana ne-am impacheta(am uitata sa va spun ca Ioana s-a mutat la mine).Dupace ne-am impachetata i-am chemat pe baieti la noi sane uitam la un film.Deodata imi suna telefonul.
Vlad:cine?
Eu:Deniz.
Cristi:oare de ce?
Ioana:Raspunde-i!
Eu :sa ii raspund?
Vlad:da!
Eu :ok!
Inceputul C.T.
Eu:Alo?
Deniz:hei!
Eu:hei!
Deniz:am auzit ca la voi se va organiza o excursie la Timisoara.
Eu:de unde stii?
Deniz:pai..eu o sa va fiu ghid!
Eu:serios?tare!
Deniz:stiu!Atat am vrut!Pa!ne vedem !
Eu:Pa!ne vedem maine!
C.T. încheiata
Le-am povestit si lor ce mi-a spus Deniz si au zic ca este super.
Ne-am uitat mai departe la film .Am mai stat si facut una alta si uite asa se facu 9.Ne-am facut un dus si ne-am imbracat la pijamale.
Hei!Acesta a fost capitolul! Pup!