Volumul 2 Capitolul 15

699 31 7
                                    

Dupa un an
A trecut un an si eu sunt impreuna tot cu Craiu.Vlad e impreuna cu Ioana iar Cristi e singur.Pacat de el! Eh,asta e!Cristophe e impreuna cu o fata pe nume Mara,Roby singur,Ionica singur.Infine.Am implinit varsta de 16 ani si eu si Craiu.Ma bucur caci pana acum totul e bine si caci inca sunt impreuna cu el.Suntem doi ,,copii" fericiti!
Craiu:neata,iubire!
Eu:neata!
Craiu:ai dormit bine?
Eu:da! Tu?
Craiu:la fel!
Am mancat dupa care eu m-am schimbat de haine ca sa mergem la scoala.M-am imbracat asa:

Craiu:gata?Eu:da!Am pornit spre scoala tinandu-ne de mana si vorbind diferite chestii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Craiu:gata?
Eu:da!
Am pornit spre scoala tinandu-ne de mana si vorbind diferite chestii.Cand am ajuns am mers in clasa si am inceput ora.Dupa ore am venit acasa impreuna cu Craiu.
Craiu:si ..ce facem caci nu ne-au dat teme?
Eu:nu stiu!Ma duc la bucatarie sa imi iau un pahar cu apa!
Craiu:ok!
Am mers la bucatarie si mi-am pus apa intr-un pahar.Deodata am simtit doua maini pe talia mea.
Eu:ce faci?
Craiu:te tin in brate!
Eu:ăm...o...k!
Am baut din pahar toata apa(sunt setila)dupa care am pus paharul jos.Atunci Craiu m-am intors cu fata catre el si m-a sarutat.M-a ridicat sus, eu inconjurandu-mi picioarele in jurul taliei lui .Dupa vreo 5 minute m-a lasat jos.
Craiu:te iubesc!
Eu:si eu! Si l-am strans in brate.
Craiu: o sa fim mereu impreuna !
Eu:sper!
Craiu: asa o sa fie! Iti promit!

SFARSIT!
HEI! MA BUCUR CA AM AJUNS PANA AICI SI CA M-ATI SUSTINUT PANA LA URMA! VA MULTUMESC ENORM! AM VRUT SA VA INTREB CEVA.DORITI VOLUMUL 3 AL CARTII? DACA DA SCRIETI-MI IN SECTIUNEA DE COMENTARII!V-AM PUPAT!

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum