Capitolul 12

1.1K 50 3
                                    

Am mers pe plaja.Ma calma.Mi-am scos telefonul si am inceput sa ma uit la poze facute cu mine si Vlad.Am inceput sa plang . O parte a conștientului meu  imi zicea:Nu mai plange!Poate nu a vrut!Dar cealata imi zicea:Nu mai plange pentru un nesimtit!Nu are rost!
Eram efectiv bulversata.Mi-am scos din geanta castile ,le-am conectat la telefon si am inceput sa ascult:,,I hate you,I love you", ,,Schite"
,,Cine iubeste si lasa", ,,De ce ne indragostim" si altele.La un moment dat m-am plictisit sa mai ascult si mi-am bagat telefonul in geanta.Am gasit
clierul care mi l-a dat(stiu ca nu am pomenit de vreun colier dar na).L-am  luat si l-am aruncat in mare.Eram supar nervoasa.M-am dus la un magazin caci voiam sa imi cumpar un pachet de lame .Stiam ca nu e bine ce fac dar da...
Eu:buna ziua!
Vânzătoarea:buna ziua!
Eu:as dori un pachet de lame va rog!
Vânzătoarea :Pentru ce?
Eu : pentru tata!
Vânzătoarea:ok!
Am luat lamele ,le-am platit si am ,mers pa plaja.Voiam sa ma tai dar contientul imi zicea:Nu o face!ce castigi?Vrei sa iti faci rau?Nu merita!
Atunci am luat cutia si am aruncat-o la gunoi. Am luat un bat care l-am gasit si am inceput sa il tarai dupa mine.M-am oprit din mers pentru ca l-am vazut pe Vlad la malul marii plangand.WoW!M-am apropiat incet de tot de el incat sa nu stie ca sunt acolo.Am stat sa ascult ce zice.
Din perspectiva lui Vlad
V:Cat de prost sa fiu!De ce ? De ce?Claudia e o fata minunata! cum am putut face asa ceva?O iubesc!Sunt un PROST!
Din pespectiva Claudiei
Eu:si eu te iubesc!
Atunci Vlad s-a intors repede ,si-a sters lacrimile si m-a stans in brate.
V:promit ca nu te voi parasi niciodata si imi pare rau de ce am facut!
Eu:nu-i nimic!te iert!
Atunci a venit mai aproe de mine si m-a sarutat.
V:te iubesc!
Eu:si eu!
Si am pornit amandoi spre casa.Ma bucur ca m-am impacat cu Vlad.
Hei !Acesta a fost capitolul! Va pup! 😙 😘 😚

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum