Am mers impreuna cu Vlad spre casa.Ma bucur ca ne-am impacat.Cand am ajuns acasa Cristi si ana au inceput sa ne inebuneasca cu intrebarile.Le-am raspuns la toate apoi am mers in bucatarie.
Eu:cine vrea clatite?
A&V&C:eu!
Eu:ok!
Dupa ce am terminat clatitele am inceput sa bagam in noi ca spatii.Zici ca nu am mai mancat de 1 an.Bine dar na erau cu Nuttelasi da..Deodata se auzi soneria la usa.
V:cine mere?
Eu:Cine intreaba!
V:of!
Din pespectiva lui Vlad
Am mers la usa si am deschis-o.Era Selly si Deniz.
V:intrati!
S:da acum!
D:acum!
Din perspectiva Claudiei
Eu:cine-i?A..buna Selly! buna Deniz!
S:hei!
Ma saluta si ma ia in brate.
Eu:Aer....
S:scuze!
Eu:huuu nu ii nimic!
D:hei!
Eu:buna Deniz!Vreti clatite?sunt in bucatarie. Abea apuc sa zic ca deja Selly fugi in bucatarie.Am mers in bucatarie si ma uitam la Selly cum mananca.Jesus!
Eu:ho ma haplea!!Poate ne manci si pe noi!
S:mai taci!
D:pot...si eu?
Eu:normal!
D:merci!
Eu:cu placere!Vlad?
V:dap!
Eu:pana manca ăstia ,cautam un film?
V:da hai!
Noi am mers in sufragerie alaturi de Cristi si Ana ca sa cautam un film.Ne-am decis sa ne uitam la unul Horor.Ca de ce nu?eu si Ana sa ne cacam pe noi de frica si restul sa stea linistiti.Pai nu?
S:am venit!
D:si eu!
Eu:ati mancat toate clatitele ,nu?
S&D:dap!
Eu:ce oameni!!
Filmul a inceput eu stateam intre Vlad si Deniz iar Ana intre Selly si Cristi dap.....
Eu&Ana:AAAAAAA!!!!!!!!
S&D&V&C:fricoaselor!!
A:ha ha!
Eu:nu mai pot de ras!
Dupa terminarea filmului
Eu:si acum ce facem?
S:adevar si provocare?
Eu&Ana&V&C&D:Ok!
S:Cristi!
C:Provocare!
S:te provoc sa te duci ,sa deschizi geamul si sa strigi:,,Sunt un ipocrit,tampit si prost!
Atunci Cristi ii arata degetul mijlociu .
Dupa ce facuse provocarea
S:Clau!
Eu:Provocare!
S:te provos sa .....hmm...sa il saruti pe Deniz !
Eu:ce SPOC, Picior in gura !iti iei!
S:ai zis provocare!nu poti sa refuzi!
Eu:Pffffffff!!!!
Vlad se uita urat la Deniz.
D:nu te mai uita asa la mine Vlad!nu eu am dat provocarea!
Atunci Vlad isi intoarse privirea iar acum il privea urat pe Selly.M-am ridicat, s-a ridicat si Deniz si ne-am apropiat incet unul de altul.Deniz s-a aplecat usor catre mine si a inceput sa ma sarute.Dupa vreo 5 secunde ne-am indeparartat unul de altul si ne-am asezat inapoi.Vlad si Ana stateau langa mine.Am vrut sa il iau pe Vlad in brate pe Vlad dar nu m-a lasat ,s-a tras.Am vrut sa il sarut dar la fel ,s-a tras.Ana a vazut si s-a ridicat in picioare si a inceput sa tipe.
Ana:CE TI-A FACUT BIATA FATA ?HĂ?CE?A FOST O PROVOCARE!NU UN SARUT REAL.CE MAMA NAIBII?!ACUM TOT TU FACI PE VICTIMA SI II FACI ASTA DUPA CE EA TE-A IERTAT CAND TE SARUTAI CU ALTA!HĂ?
V:.....
ANA:CE S-O INTAMPLAT?TI-O MANCAT MATA LIMBA?!ZII!
V:lasa-ma dracu in pace!
Ana:nu !nu te las!nu vreau sa o vad pe prietena mea cea mai buna ca sufera!
Atunci Vlad s-a enervat simi-a tra o palma.
Eu:GATA!NU ITI PERMIT SA IMI LOVESTI PRIETENA!
Cristi:SA NU TE VAD CA TE MAI ATINGI DE EA CA TI-O IEI!
V:lasati-ma naibii in pace!iar pe tine sa nu te mai vad!s-a terminat!
Eu:Asa sa fie!zic in timp ce o lacrima mi se scurge pe obraz.
S:Vlad!ce te-o apucat?
D:exaxt!
V:afara!La fel si tu!
Eu:bine!spun apoi fug din apartament trantind usa.
Cristi:Clau!Clau!ma duc dupa ea!
Ana:fugi si sa o aduci inapoi Cristi!
S&D:venim si noi!
C:haideti!
Am inceput sa fug cat ma tineau picioarele.Am mers pe plaja.Am inceput sa plang foarte tare.Lacrimile mele picau pe nisipul auriu una cate una.
Din perspectiva lui Cristi
C:haideti mai repede!
D:uite-o!zice si arata spre ea.
C:fuga!
Am fugit toti trei catre ea.
Din perspectiva Claudiei
C&D&S:Clau!
Eu:ce e?zic in timp ce imi stergeam lacrimile .
D:suntem aici!
C:nu mai plange!
S:stii ca a spus-o la nervi!
Atunci toti 3 m-au stans stans in brate .
D:hai sa mergem la tine!
C: nu mai plange!
S:o sa fie bine!
Eu:Mulțumesc ca imi sunteti alaturi!
Am plecat toti 4 spre casa.Radeam pe dinafara la cate glume si ce faceau ce ei dar pe dinauntru plangeam.Intr-un final am ajuns acasa.Am intrat alaturi de cei 3.
Ana:Clau!si m-a strans in brate.
Eu:pe zona!ma duc sa imi fac un dus si vin!
Ana:ok!pana atunci noi cautam un film.
Eu:ok!
Am mers in camera mea si am inceput sa plang .Dupa aceea am mers la baie sa imi fac un dus.Am dus s
iar apoi m-am imbracat in pijamalele mele cu unicorn.
Apoi am mers in sufragerie sa ne uitam la film.
M-am pus pe canapea alaturi de ceilalti.Dupa vreo 20-25 de minute am inceput sa plang in hohote.
Ana:off,Clau!
C&D&S:vino aici!
Si i-am strans pe toti 3 in brate .Dupa terminarea filmul eu am mers sa ne culcam.Ana cu Cristi ,eu singura si baietii pe canapeaua din sufragerie.
Acesta a fost capitolul .Pupici!