Dimineata
Ma trezesc incet din pat si nu il vad pe Vlad langa mine.Ma ridic usor si ma duc catre dulap sa imi aleg haine dupa care sa imi fac rutina.Mi-am facut rutina dupa care m-am imbracat asa:Ma indrept catre bucatarie si aud din bucatarie stigate.
V:FOC!FOC!ARDE!
EU:CE NAIBA AI FACUT?!
V:FOC!!!
Eu:stai aici!
Fug repede in sufragerie sa il trezesc pe Selly si pe Deniz.
Eu:Scularea!Vlad a dat foc bucatariei!
Selly&Deniz:CE?
EU:FUGA DUPA ENSTINCTOR!
Selly o lua la fuga dupa enstingtor iar eu cu Deniz am mers in bucatarie.
Deniz:ce naiba ai facut?
V:Foc!!!
Atunci vine Selly cu enstinctorul si stinge focul.
Selly:tampitule!ce dracu ai vrut sa faci?sa iti bagi in gura o teava din aia ca la circ in gura?
V:na bine acum!
Eu:da unde-s Ana si Cristi?
V:pe plaja sa se plimbe!
Eu:off,Vlad ,offf!!!!!Sa nu te mai atingi in veci de aragaz sau orice contine foc!
V:am inteles!
Selly:speram ca ai inteles!Doamne fereste!!Acuma daca nu se trezea Claudia poate ardeam toti ..Eram afumati!
Eu&Deniz:cam asa!
Eu:lasa !am stins focul gata!
Deniz:si axum ce facem?
Eu:pai scate-m covorul si il aruncam ca ii ars mai bine zis scrum!
V&Deniz&Selly:ok!
Am luat cocorul si l-am dus la gunoi.
Eu:altu nu mai punem ca poate daca iar incerci sa faci pe bucatarul ii dai foc!
V:ok!
Supa aceea am luat cateva boluri si ne-am pus inghetata in ele.Apoi am mers in sufragerie si ne-am pus sa mancam inghetata.Supa ce am mancat inghetata ne-am uitat la film.Deodata ma suna Ana.
Convorbire telefonica
Eu:Alo?
Ana:Alo!
Eu:ce ii?
Ana:auzi cu cu Cristi mergem la un prieten de al lui si venim maine !ok?
Eu:ok!atat?
Ana:dap!Pa!
Eu:Pa!
Convorbire telefonica incheiata
V:cine?
Eu:Ana..o sa ramana astazi cu Cristi la un prieten de alui Cristi.
V:ok!
Ne-am uitat mai departe la film dupa care Selly a facut live pe Facebook in care am jucat Am/N-am .Dupa aceea am mers in bucatarie si le-am facut de mancare la cei 3 fomisti .Dupa ce au mancat am mai povestit una alta iar dupa aceea ne-am culcat.
Acesta a fost capitolul! Vă pup!