Dimineata
M-am trezit si l-am vazut pe Vlad cum dormea.Oo!!Ce dragut!M-am ridicat usor din pat si m-am dus la baie sa imi fac rutina si sa ma imbrac.M-am imbracat asa:DDupa care am mers si l-am trezit si pe Vlad.S-a trezit si am mers in bucatarie.In timp ce mancam lui Vlad ii bipaie telefonul.
V:Yes!Yes!Yes! (da,da,da!)
Eu:ce?
V:suntem invitati la Youmeet la Arad.Si putem sa ducem pe cine vrem cu noi!
Eu:serios?
V:da!maine plecam deci haideti sa facem bagajele!
Atunci toti am fugit unde ne erau bagajele si am impachetat,Mie nu mi se inchidea geamantanul asa ca l-am strigat pe Vlad.
Eu:Vlad!!!!!!
V:ce?
Eu:te poti aseza pe geamantan ca sa pot sa il inchid?
V:ăm....ok!
Vlad s-a asezat pe el iar eu am reusit sa il inchid.
Eu:merci!
V :cu placere!
Dupa aceea ne-am dus toti la o cofetarie.
Intimp ce mergeam am vazut o ,,armata" de fane fugind spre noi cu telefoanele si carnetele.
Eu:Fugiti!
Selly & Deniz &Ana&Cristi&Vlad:Bine zis!
Si am luat-o toti la fuga .Am fugit mai repede ca ele si ne-am ascuns in scara unui bloc.Dupa vreo 10 minute de spionat sa vedem daca mai sunt fani am decis sa mergem acasa.Am ajuns acasa si ne-am pus sa ne uitam la un film.Eu am facut popcornul iar Ana a pregatit sucurile.Ne-am uitat la :,,Harry Potter"(nu am stiut ce sa pun)Dupa aceea am povestit una alta si ne-am culcat caci maine la ora 7 aveam avion spre Arad si nu voiam sa fim obositi .
hei!acest a fost capitolul! o sa ii fac si continuare!ok ..va pup!