Най-после ми свързаха интернета.Чувството беше по-приятно от това готин пич да ти огледа задника,а след това да ти поиска телефонния номер.Тъй като беше сряда,натраках набързо един пост,озаглавен "Доживяхме до сряда", изкоментирах една книга за тийнейджъри,в която се разказваше за някакъв младеж,който можел да убива с допир-не беше трудно при този сюжет,-извиних се за дългото си отсъствие ,отговорих на получините коментари и надникнах в няколко други блога,които следвах.Почувствах се така,сякаш се връщам у дома.
-Джени?-провикна се мама от долу.-Приятелката ти Джису е тук.
-Слизам-извиках в отговор и затворих лаптопа.
Изтичах надолу по стълбите и двете с Джису отпрашихме към железарията,която изобщо не беше близо до ФУ ЛЕНД,както бе казал Джимин.Но поне предлагаше всичко,от което имах нужда,за да приведа в приличен вид отвратителната цветна леха в двора.
Върнахме се обратно и с общи усилия разтоварвахме чувалите с пръст и тор от колата.Бяха невероятно тежки и докато ги измъкнем,плувнахме в пот.
-Искаш ли да пийнем по нещо,преди да ги завлечем до цветната леха?-предложих,разтривайки изтръпналите си ръце.
Джису се разкърши и кимна.
-Трябва да повдигам малко гирички.Хич ме няма по носенето.
Влязохме вътре и си сипахме студен чай.
-Подсети ме да се запиша в местния фитнес-пошегувах се.
Джису се разсмя и вдигна нагоре потната си коса,за да се разхлади.Дори със зачервено от напрягане лице изглеждаше страхотно.А аз сто на сто приличах на сериен убиец.Поне беше ясно,че не съм достатъчно силна да навредя на някого.
-Ха!В Кетърман?Тук фитнес е да си завлечеш боклукчийската кофа до края на един черен път,откъдето ги събират,или да товариш сено.
Изрових ластик и ѝ го дадох да си върже косата,шегувайки се с "предимствата" на живота в малкия град.Не бяха минали и десет минути,но когато излязохме навън,всички чували бяха наредени пред верандата.
-Как се домъкнаха дотук?-погледнах я с удивление.
-Сигурно брат ми ги е донесъл-отвърна тя и клекна да скубе плевели.
-Джимин?
Джису кимна.
-Безименен герой,както винаги.
STAI LEGGENDO
Impossible
Teen FictionТова определено е чувството, което Джени изпитва, когато е принудена да изостави живота си във Флорида и да се премести в дълбоката провинция на Западна Вирджиния. И последното, което е очаквала, е да срещне Джимин. Джимин е по-различен от всяко дру...