Na jó gyerekek nehezen de ez is megjött.. 4.rész *.*
Jó tudom rengeteget várattalak titeket 😔 Egy ideig ihlet hiány volt aztán eszembe jutott hogy hu hamarosan egy fontos nap! Na erre a napra terveztem ezt a kis részt és őszintén hamarabb gondoltam hogy végzek de csak nem sikerült 😕
Na de jó olvasást és boldog Valentinnapot ^^Mivel már kezdtem fáradt lenni így még inkább menni akartam. Fogtam rántottam egyet a bilincsen, ami tette a dolgát és húzta Jacket a rángatás irányába. Mikor végre visszatértünk a „szobámba" egyből kidőltem az ágyra és Jack pedig a padlóra.
Hm, olyan mintha elfelejtettem volna valami fontosat.. De mit?? Na, mindegy, ha elfelejtettem, akkor biztos nem volt annyira sürgős..
-Hé, nem zavar, hogy én is az ágyamban lennék?!-nyivákolt Jack.
-Őszintén? Nem. Maradhatsz itt.-mondtam kissé nagyképűen majd a fejemre húztam a párnát és elaludtam.
Igen kinti ruhában és büdösen.. Nem érdekel, nem fogok ezzel fürödni!Pláne előtte átöltözni..
Egy ideig még hallottam, ahogy morog valamit, de aztán abba hagyta és elfeküdt. Legalábbis erre következtetek mikor hallom a saját karperecének az érkezését a padlóval és meghúzódott a bilincs.
Másnap reggel megint valaki dörömbölt az ajtón majd beszólt egy női hang. Várjunk.. Kajak női hang?? Hát a vékonyságából csak az lehet. Morogva felkeltem és vonszoltam magammal Jacket az ajtóig, aki mellesleg úgy aludt, mint a bunda és rohadt nehéz volt.. Kábán kinyitottam mire egy szőke kis cicababa a képembe nyomott egy rózsaszín borítékot.
Hát ez meg..?
-Kellemes Valentinnapot!-ezzel el is tűnt. Valentinnap? Jaj, bazdmeg!
-Jack baszod ébresztő!-rúgtam odébb a lábamról a fejét. A lábamat beterítette a nyála. Pfuj.
-Mi?-ébredt végre fel az említett.
-Na, jó most elmegyünk a vénséghez, hogy szedje le ezt rólunk, mert még ha lehet, megfürdenék..
-Inkább meg se kérdem, mit akarsz leginkább.-sóhajtott és elmentünk.
Útközben mindenki kereste a levele küldőjét nagyokat reménykedve, amin nekem a gyomrom is felfordult. Komolyan nem értem minek ez a nagy hűhó.. Mikor odaértünk épp a csokiját zabálta.
Komolyan hogy fér ezek után is a ruhájába?? Várjunk.. Lehet ez nem a ruhája csak magára festette? Fúj!
-Igen, mit szeretnének?
-Leszedné legalább mára ezt a bilincset? Úgy se leszek a közelébe szóval.
-Mr.Frost ön hogy van ezzel?
Komolyan mindig Jack szava dönt??
-Szerintem jó ha mára leszedi. Semmi kedvem hozzá hogy ma is vele legyek összekötve.
-Hát jó akkor megszabadulnak tőle uraim..-sóhajtott majd elővett egy kulcsot ami arany színnel világított és leszedte rólunk. Nem tétlenkedtem egyből futásnak eredtem. Egyből visszasiettem a szobánkba ahol a levél volt majd kibontottam és elkezdtem olvasni.
Olyan ismerős a kézírása.. De honnan? Na, jó ki kell derítenem.
-Hova ez a nagy sietség?
-Nem ismerős ez a kézírás?-mutatom fel a levelet.
-Hmm.. Nem.
-Ajj!-tovább megyek.
YOU ARE READING
Pokoli Angyal
FantasyA Pokol urának fia születik aki 17 éves koráig kitapasztalja a helyzetet míg anyja egy volt angyal. A trónhoz mindene megvan egy kivételével.. A szövetségesek. Felküldik az emberek világába hogy találjon magának szövetségeseket és nem is unatkozik f...