*9.rész*

72 5 5
                                    

Deláni szemszöge:

Mivel az angyalok nem igen akartak segíteni így fogtam az összes démont és hazamentünk. Mikor ismét találkoztam Michael anyjával, Dinával már nem egy jó hír közlése miatt tettem azt.

-Királyném egy rossz hírt kell közöljek önnel.-nem tudtam így a szemébe nézni, amiben segített az, hogy le kellett hajtanom a fejem.

-Ugyan mi lenne az a rossz hír?

-Michael..-elcsuklott a hangom.

-Mi van vele?-picit megemeltem a fejem és láttam, ahogy egyből eltűnt az a pici boldogság is arcáról és csak félelem maradt.

-El.. Elrabolták..-mondtam ki nehezen mire ő pedig megszédült, és ha nem kaptam volna el, akkor a földön találta volna magát. Odavittem a kanapéhoz és leültettem rá.

-Hogy? Ki volt az a merész, aki elrabolta?-emelte meg kicsit a hangját és láttam egy kis szikrát szemeiben majd láttam a tüzet is bennük. Nem lennék az elkövetők helyében annyi szent.

-Nem tudom, hogy ki lehetett. Nem láttunk semmit belőle.

-Az embereknél rabolták el?-tette fel az újabb kérdését.

-Igen az iskolában.

-Éreztem, hogy baj lesz ott. Ezért is hívtam vissza őt, de nem akart jönni. Mért is kellett nekem oda küldenem?-mondta fejét fogva.

-Királyném kérem, nyugodjon meg. Visszahozzuk épségben. Erre még a saját életemet is felteszem.

-Kérlek, igyekezzetek. Ez a harc, ami most is zajlik az angyalok és köztünk egyre jobban kezd mindenre kiterjedni.

-Értettem.-mondtam majd meghajoltam és elhagytam a szobát. A palota előtt a velem jött démonokkal találkoztam.

-Na, van valami segítség?-kérdezte az egyik lány.

-Nincs. Magunk kell, megoldjuk. Nem tudjuk mi lehetett az, ami elvitte, de ha a sötétbe tudott burkolózni úgy, hogy ne tudjuk kivenni, hogy ki is lehet, akkor tuti benne van a Sötét lények könyvében.

-De az nem eltűnt?-szólalt meg most az egyik srác.

-Nem tűnt el..-hallatszódott mögülem Michael anyjának a hangja mire mindenki kérdőn tekintett rá, még én is.

-De..-kezdtem volna, de félbeszakított.

-Az angyalok.. Pontosabban apám vitte még innen el.-mindenkinek a szája tátva maradt. Egyrészt egy angyal se jutott még le ide úgy hogy nem halt bele vagy pedig nem bukott el..

-Na, jó akkor megvan a feladat. Vissza kell szereznünk azt a könyvet az angyaloktól.-fordultam vissza a társaság felé határozottan. Nem szabad meginognom!

-De csak Michael tud úgy eljutni az angyalokhoz meg..-mondta volna egy viszonylag fiatal lány mikor megint megszólalt Dina.

-Mindjárt üzenek neki. Addig kérlek, készüljetek fel hisz amint hazatér egyből indulni kellene. Épp elég időt vesztegetünk a visszatéréssel.-mondta majd elment.

-Akkor, míg vissza nem tér az urunk addig mindenki hazamegy a családjához és mindennap 8-tól edzünk a lávatengernél.-mondtam nemes egyszerűséggel.

Mindenki helyeslően bólogatott, de látni lehetett, hogy félnek ettől az egésztől, de meg kell védenünk Michaelt. Mikor mentem volna én is haza apámhoz megláttam a magasban szárnyalni egy főnixet. Biztos az vitte az üzenetet.

Pokoli AngyalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora