*5.rész*

92 11 2
                                    

1 hét múlva..

1 hét.. Olyan gyorsan eltelt megint. Ezalatt a kis idő alatt az egész iskola olyan jól összerázódott. Olyan nekem itt mintha már otthon lennék. Megvan a jó hangulat, a szivatások amiket az órák adnak meg és itt valamiért jobb is kicsit mint lent. Lehet ezt az jelenti hogy nincsen csecsemő keresgetés vagy hogy nem szabályozzák annyira az életem, de ez így jó. Az angyalokkal is viszonylag rendben vagyunk hiszen kezdenek végre leszálni rólam. Igaz én se teszek olyat amiért kezdődne ez az egész harc elölről de na. A kapcsolatot persze tartom még a családdal meg a haverokkal lent. Hallom is hogy Ashley mostanában kikészíti a palota srácait a hisztijével így örülök is hogy nem vagyok otthon ilyenkor. Apám megint elmegy hamarosan csatába szóval..

-Michael gyere kezdünk!-dörömbölt be Eliz.

-Jó megyek mindjárt!-felveszem a dzsekim mert igen erősen fúj kint a szél. Elindulok kifele míg a mellettem lévő lány pedig pattog mint a nikkelbolha.

Komolyan mi lenne ha nem pattogna?? Vagy volt egyáltalán ilyen?

Mikor kiértünk a suli elé megláttam a buszt ami hozza az újakat külföldről. Igen a sulink szeretne kiterjedni és erre mit találtak legjobb megoldásnak? Hogy van kint Szlovákiában egy ugyanilyen fajta iskola és tőlük pár gyereket befogadunk egy kis ideig. Legalábbis én remélem egy kis ideig és nem sokáig lesznek itt. Hogy ne annyira érezzék kényelmetlenül magukat még mi diákok azt is kitaláltuk hogy meglepjük őket egy kisebb fajta bulival. A készülődés nehezebben ment mint azt gondoltuk volna mert valljuk be az igazgató elől nehéz volt titkolni de végülis megérte mert szerintem fantasztikus lett.

Kinyílt a jármű ajtaja és elsőnek egy szőke hajú lányt pillantottam meg majd egy ugyanolyan szőke srácot és így tovább. Legalább nem csak egy fajtából jöttek lények. Voltak angyalok, démonok, félvérek, vámpírok, vérfarkasok akikhez persze Eliz rögtön odarohant, és még sok más lény is jelen volt. Na igen ennyi személyre nem számoltunk de ugyebár minél többen vagyunk annál jobb. Viszont mikor mindenki lejött azt vettem észre hogy fájtánként csoportban vannak azaz minden lény a saját társaságában volt és nem voltak keveredések.

Hm lehet itt még bajok lesznek? Reméljük majd a kis bulinktól megváltozik némileg.

-Sziasztok. Michael vagyok és üdv a sulinkban. Remélem tetszeni fog majd az ittlét.-megyek oda az angyalokhoz.

Nem tudom mért pont hozzájuk.

-Mit keresel itt sátán kölke?-sziszegi az egyik.

He?? 1.Kikérem magamnak ezt a hangnemet, 2.kikérem ezt a megnevezést!

-Jöttem köszönni?

-Inkább takarodj a társaidhoz tisztátalan..

-Bocs de mi?

-Már süket is vagy?

-Hé Lion!-hallom meg Jack hangját majd meglátom szőke fürtjeit.

-Jack? Mit keresel itt öregem?-egyből mintha levegő lennék úgy viselkedik.

-Michael nem akarod a démonokat köszönteni inkább?-fordul felém Jack. Eleinte furcsállom de úgy látszik hogy nálunk nem véletlenül vannak csapatok.. Bólintok majd elindulok feléjük.

-Michael? Hogy meri egy pokolfajzat egy angyal nevét hordani?-hallom még amit Lion mond..

Odaérek a démonokhoz akik meglepően jól fogadták jöttemet hisz vagy meghajoltak vagy mosolyogtak.

-Te vagy Michael?-kérdezi az egyetlen vöröshajú lány.

-Igen.

-Láttam az angyalok szépen elkergettek.. Ne is foglalkozz velünk mind idióták..

-Ez nem igaz.-állok ki az angyalok mellett. Bár igaz ezek azok voltak de vannak normálisak is.

-Hogy nem igaz?-lepődik meg egy másik aki igencsak emlékeztet Delánira.

-Igen. Nem mindegyik olyan mint a ti angyalaitok. Vannak normálisak is.

-Te nem vagy magadnál.. Hallod te egyáltalán magad?

-Teljesen magamnál vagyok és igen hallom magamat. Tudod van két fülem. De inkább gyertek körbevezetlek titeket.

Miután bemutattam az ebédlőt, a tantermeket, a koleszt egyből mentünk az udvarra ahol is volt az egész ünnepség.

Már 1 órája megy ez az egész és komolyan egyre jobban emlékeztett engem arra az időre mikor még idejöttem. Bár szerintem én nem voltam ennyire távolságtartó mint a külföldiek.. Itt valami nem okés.. Ennyire csak nem lehet egymást utálni.. Itt valami kihozta ezt az utálatot.. De mi??

Igen sajnos most ennyi.. 😕
Legszívesebben leírtam volna most az egész történetet ami hozzájuk kapcsolódik de inkább a következő részre is hagyok valamit 😅
Szerintetek ez a külföldi iskola megváltoztat valamit a már jól kijövő társaságban?🤔

Pokoli AngyalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin