Yine o soğuk günlerden biri. İçi sıcacık olan bir çaycının önünde duruyordum,mutlu günlerim aklıma geliyordu.Ama bir yandan da üşüyordum. Bir adam geçti önünden sonra tekrar döndü,önüme çömeldi.Önce başımı okşadı,sonra çantasından çıkardığı bir parça ekmek ile su verdi.Adama teşekkür etmek için bacağına sürtündüm.Adam anlamıştı herhalde bir şey değil dedi."Benim adım Fethi" dedi.Ben de acıkmış karnımı doyurmuştum.Onu takip ettim bir kulübenin içine girdi,ben de kapının önüne yattım.Galiba polismiş.Arkadaşları da arada geliyordu. Beni kapının önünde gördü, başımı okşadı sonra içeri aldı beni,üşüdüğümü anlamış.Benimle konuştu,adımı Zeytin koydu. Çok beğenmiştim bu ismi.
Her gün bana yemek veriyor Fethi. Onu çok seviyorum,tabi o da beni seviyor."Rengin de zeytine benziyor" demişti. Çok alışmıştık birbirimize. O işini yapıyor,ben de onu izliyorum.Bazen mola zamanları oluyor, benimle oynuyor,konuşuyor,dertleşiyor. Ben konuşamasam da en azından dinliyorum.
Fethi'nin üç çocuğu varmış.En büyüğü 16,ortancası 11, küçüğü ise 8 yaşında imiş. Ortanca oğlu futbolcu olmak istiyormuş. Ne güzel! bana hep anlatır böyle şeyleri Fethi. Bazen çok üşürüz o zaman da battaniye alırdı. O battaniyeyi örtünürdük.
Benimle hep dertleşirdi.Ama eğlenceli zamanlarımızda olurdu. Oyun oynardık onunla, ben çok eğlendiğimde onu yalardım. Ama galiba yalanmaktan hoşlanmıyor, ama bunu belli etmiyordu.Beni üzmemek için,mutlu etmek için elinden geleni yapardı.Çünkü o beni seviyor.
Yağmurlu ve soğuk günlerde beni içeri alırdı.Tüylerimi temizlerdi,o günlerden bir gün bana bir şeyler anlattı. Tek isteği Ömer HALİSDEMİR gibi onurlu şehit olmakmış.Ama ben onun gitmesini istemiyorum.Bizimle kalsın,o çok iyi bir insan.Beni her gün doyuruyor,her gün seviyor,her gün oyun oynuyor. Önceki sahibim benim beceriksizliğim yüzünden öldü. Fethi'nin de gitmesini istemiyorum. O çok iyi bir insan,çok iyi bir polis.Ülkesinde olması gerekli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖPEKLERİN DİLİNDEN HAYAT
General FictionBen bir sokak köpeğiyim... hayat sanki insanlar için yazılmış gibi... bizi sevmiyorlar... işkence ediyorlar... sırf eğlenmek için... bizim de aç,susuz olduğumuzu unutuyorlar...