ŞEHİT FETHİ SEKİN

44 4 0
                                    

         Fethi geldi,yemeğimi verdi başımı okşadı. Sonra garip sesler oldu,bize saldırdılar.Fethi son kurşununa kadar çabaladı,hainleri öldürdü ama ona bir kurşun saplanmıştı ve benim gözüme. Ben kedimi düşünmedim onu kurtaracaktım ki, aynı onun gibi giyinmiş polisler geldi onlar ambulans çağırdılar gidemedim yanından.Bana bir polis baktı veterinere götürdü.Ve o polise bir şey verdi  her gün damlatacakmış. Ben Fethi'yi görmek istiyorum.Onun nasıl olduğunu bilmek istiyorum ama...

       Şimdi anlamıştım .Fethi'yi görmek için bir şekilde iyileşip buradan çıkmam gerekiyordu.Ama nasıl? bir an önce nasıl iyileşebilirdim? iyileşmek umurumda bile değildi ama ben iyileşmeden buradan çıkarmıyorlardı.

      Bir polis aldı beni oradan.Kucağında götürdü. Fethi'nin nöbet tuttuğu yere götürdü.Ama değişmişti orası.Sarı birşeylerle kısıtlamışlardı. İnsanları sokmuyorlardı.Ben girdim Fethi'nin düştüğü yere, güller konmuştu oraya.Anlamadım ne olduğunu.Neden güller konmuş bilemiyordum. İnsanların ağzı açık kalıyordu bazıları fotoğraf çekiyordu. Çok mu güzel de çekiyorlar? bu kötü anıyı neden ölümsüzleştiriyorlar? O fotoğrafı görünce bu kötü anıyı tekrar hatırlamak daha mı iyi?

 Çok mu güzel de çekiyorlar? bu kötü anıyı neden ölümsüzleştiriyorlar? O fotoğrafı görünce bu kötü anıyı tekrar hatırlamak daha mı iyi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


    Fethi'yi arıyordum ama bulamıyordum.Onun yığıldığı yerde bekledim Fethi' yi ama gelmedi. Bekledim, hep bekledim bambaşka bir his vardı içimde.Anlamadım ne olduğunu. Bazı polisler bana baktı, sevdiler beni.Bana "işte emaneti" diyorlardı. Ben kimin emanetiyim ki? 

     Artık sarı şeylerden yoktu.Başka polis nöbet tutuyordu.Ama seviyordu beni,okşuyordu başımı. Ama Fethi nerede ki? neden o nöbet tutmuyordu? neden o bakmıyordu bana? bu soru hep aklımda idi. Fethi'nin düştüğü yerde idim,bekliyordum onu,bir gün döneceğine emindim... 

     Bana kulübe getirdiler,ama istemedim. Fethi'nin yığıldığı yerde bekliyordum.Orası daha güzeldi.Belki dönerdi. 

      3 tane çocuk geldi,sevdi,okşadı beni. "sen de bizim gibi yetim kaldın" dedi bana. Niçin demiş olabilirdi ki? anlamıyordum Fethi nerede idi? neden dönmüyordu? neden nöbet tutmuyordu?

 Niçin demiş olabilirdi ki? anlamıyordum Fethi nerede idi? neden dönmüyordu? neden nöbet tutmuyordu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha sonra içeride nöbet tutan polisler konuşuyordu,dinledim. Keşke duymasaydım,fethi ŞEHİT olmuş. O gün şehit olmuş. Hainler yüzünden. Vatan sağ olsun demiş, kendini düşünmemiş.

KÖPEKLERİN DİLİNDEN HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin