-11-
Multimedya’da Melissa vaar.
Şarkı da koydum.Ben yazarken onu dinleyip yazdım.
Keyifli Okumalaar!
-
Siktir.Hemen Edward’ı uyandırdım,diyemeyeceğim.Onun uyandırmadan seri hareketlerle üzerime hırkamı giydim.İyi de ben Justin’in evini bilmiyorum?Lanet olsun.Kapıyı seri hareketlerle ama sessizce kapattım.Yolun önünden geçen taksiye el salladım.Kahretsin doluydu.2 dakka bekledim.Başka bir taksi geçti.Ona el salladım.Şansıma(!) boştu.
“Justin Bieber’ın evini biliyor musunuz?” diye sordum teleşla.
“Biliyorum abla.Oraya mı?”EBENE.
“Yok öylesine sordum biliyor musun diye?”yüzüme afal afal bakınca “Tabikide oraya hadi abicim bas bas.”
“Peki abla.”Kaç yaşımdayım ben amına koduğum.Herneyse.Şimdi siz şaşırıyorsunuz.Edward senin arkadaşın diyorsunuz.Justin’i tanıdığımdan bu yana onun nasıl düşünebileceğini tahmin ediyorum.’Benden kurtulunca kendini Edward’ın kollarında mı buldun?’ diyecekti.Der.Biliyorum.
Yavaşladığımızda geldiğimizi anladım.Hemen taksiciye bir miktar para verdim ve indim.
LANET OLSUN! BİN KERE LANET OLSUN.Justin kapının önünde elinde zarfı tutmuş bir şekilde,zarfa afal afal bakıyordu.Yandım.Bittim ben.Onu hayal kırıklığına uğrattım.O bunu hak etmemişti.Hemde hiç.
“Justin b-bak b-ben çok üzgünüm.”diyerek ona yaklaştım.Bu arada o ‘isimsiz’ malını bulduğumda onu köpek götüne sokacaktım o ayrı konu.
“Bunu bana nasıl yaparsın?” dedi. Haklıydı da.
“B-bak g-gerçek ç-çok üzgünüm.Böyle öğrenmeni istemezdim.O isimsizi bulduğumda onu köpek götüne sokacağım o ayrı konu...” diye sözlerimi bitirmeden Justin bir anda bana sarıldı.Edward ile uyumamın onu bu kadar mutlu edeceğini bilseydim daha önce yapardım bunu.
“S-sen harika bir insansın.”Ne dedin?
“Nasıl?”Kendimi ondan ayırıp yüzüne baktım.
“Sen harikasın.Gerçi öğrenmeseydim daha iyi olurdu belki.Süpriz olsaydı yani.Benim için doğum günü partisi yapacağına inanamıyorum Melissa.Seni çok ama çook seviyorum.”diyip tekrar sarıldı.Ne oluyordu lan?Ne partisi?
“Hem de şarkı söyleyecekmişsin.Kendin yazmışsın birde.”diyip daha da sıktı.Ne şarkısı amına koduğum?
“Justin sen neden bahsediyorsun?” diyip kendimi ondan ayırdım.Elindeki zarfı alıp baktım.
Kimden:İSİMSİZ
1 MART CUMARTESİ GÜNÜ SEVGİLİM JUSTİN İÇİN YAPACAĞIM DOĞUM GÜNÜ PARTİSİNE HEPİNİZİ BEKLİYORUM.
YER: XXX ÇAY BAHÇESİ
SAAT:20:00-00:00 ARALARINDA DÜZENLENECEKTİR.
PROGRAM: Pasta kesiminden sonra sevgilim Justin için yazdığım şarkıyı seslendireceğim.Ondan sonra müzik eşliğinde güzel bir dans gösterisi olacaktır.
Derken?
-Saçma ve kısa bir bölüm oldu.Affedin.Sizi çok seviyoruum.
-TUTKU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Die İn Your Arms (Justin Bieber Fanfiction)
Fanfic~Okumadan önce bilmenizi isterim,sonradan mesaj veya yorum atmayın,HİKAYEDE THIS IS MY LIFE HİKAYESİNDEN ALINTILAR BULUNMAKTADIR.~ Melissa adında bir kız.Genç.Umutları var.Aşık olmak planları arasında yoktu.Peki ya Justin ile karşılaştıktan sonra ke...