6.Bölüm

5.5K 257 12
                                    

Öncelikle beni çook ama çoook mutlu ettiniz.Okuyanlar:62 Oylar:23 olmuş.Sizi çook seviyorum.Bu bölümde bol Justlissa (Justin&Melissa) vaaar.muck.

İyi okumalaar!

Justin ile birbirimize bakıyorduk.Ne diyebilirdim ki?Ne diyebilirdik?"Ş-şey...."diye kekeledim."E-ee Lily bak dudağım yara oldu..."diye dudağını gösterdi Justin."Ablan da bu yarayı geçirmek  için dudağına krem sürdü ve dudağıma o kremi geçirmek için beni öptü.."dedi kollarını birşey yokmuş gibi yaparak.Aferim Justin,o ne saçma sapalak bir neden o.Lily'nin inanmadığına bahse girerim.Ama umrumda değil şu an.Çünkü sanırım âşık oluyorum."Dediklerinden bir şey anlamasam da,umrumda değil.Artık çıkmıyoruz Justin.Senden ayrılıyorum.Çünkü az önce Jake beni arayıp parka çağırdı.Kendine yeni bir sevgili bulsan iyi edersin.Beni de unut artık.Abla parka gidebilir miyim? diye soramayacağım.Gidiyorum.Geç kalmam." deyip fırladı."Buldum galiba..." diye mırıldandı Justin."H-hı? Birşey mi dedin?" dedim söylediğini duymamış gibi."Y-yoo..."dedi. "Neyse...Eğer o poponu kaldırmazsan yemek yiyemeyeceğiz." dedim.Kahkaha patlattı."Bu arada,kendimi popomu bilmem ama seninki çok yumuşaktı." dedi.Kızardığımı fark ediyordum."Herneyse...Hadi kahvaltı hazırlayalım." dedim.Birlikte mutfağa yöneldik.Hiçbirşeyin yerini tam olarak bilmediği için öylece oturdu beni izledi.Göt möt ama çok seksi.Böyle bir ayrı gülüyor.Ayrı bakıyor.Melissa ne diyorsun sen?Mal mısın?Kim bilir bu herif altına kaç kızı almıştır."Sana yemin ederim 3 kişiyle yattım.İlki Elisson adında bir kızdı.Sarhoşken oldu.İkincisi Maria ileydi.İdda içindi.Üçüncüsü Emma ileydi.Biliyorsun zaten.Ben hayatımda en çok ona değer veriyordum." AMAN TANRIM BEN SESLİ Mİ DÜŞÜNMÜŞTÜM?SİKTİR."B-been şey..."diye kekeledim.Kalktı yanıma geldi.Ellerimi avucunun içine aldı.Öylece baktı biraz.Sonra konuşmaya başladı."Bak Melissa.Sana karşı birşeyler hissettiğimin farkındayım ama tanımlayamıyorum.Birbirimizi daha yeni tanıdığımızdan seni de zorlamak istemiyorum.İşte bu yüzden hem duygularımı ölçüp biçmem için,hem de senin bana hissettiklerini kendine inandırman için 1 ay boyunca yakın arkadaş olalım.Birbirimizi görmeyelim demiyorum.Zaten bu akşam için sözün var bana.Lily'nin geleceğini sanmıyorum( :D ).Ama ben bu 1 ay içinde vazgeçmeyeceğim.Bana karşı hissettiklerin konusunda bir fikrim yok.Bu yüzden zaman tanıyorum bize.Belki çok saçma.Filmlerdeki gibi oldu belki.2 günde âşık mı olunur?İki günde 'seni seviyorum' mu denilir?Haklısın.Çok hızlı oldu.Ama seni gerçekten seviyorum.Akşam görüşürüz ARKADAŞIM"dedi.Yaklaştı,anlımdan öpüp gitti.Şok olmuştum,şok.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Saat 8'e yaklaşıyordu.Birazdan Justin gelir.Üstüme belden bağlamalı gömleğimi giydim.Altıma pembe neon mini şortumu giydim.Ayağıma da mor Vans'larımı geçirdim ve Justini beklemeye koyuldum.Lily Jake'lerdeydi.Komik.Kapı çalındı.Karşımda oldukça seksi Justin vardı.Her zaman ki gibi seksiydi yani.

Antreman,dershane derken kısa bir bölüm oldu.Umarım beğenirsiniz.Sizi çok ama çok seviyorum.muck

-TUTKU

Die İn Your Arms (Justin Bieber Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin