25 listopad
Szłyszę ten okropny dzwięk , pora wstawać .Wyłączyłam budzik i podeszłam do szafy wyciągłam z niej czystą bielizne i ciuchy.Pewnie zastanawiacie się co jest z Aidenem ? Napewno nie jest mi on obejetny ale teraz sama niewiem przez cały miesiąc sie do mnie nie odzywa a jak coś mówi do mnie to jakieś głupie komentarze.Weszłam do toalety i ubrałam się (zdj w mediach ubrań) .Włosy zostawiłam rozspuczone i lekko je pofalowałałam.Makijaż zrobiłam lekki , wziełam telefon , portfel i zeszłam na dół.
-Jedziemy - zapytałam Mike'a
-Tak jedziemy - powiedział i wyszliśmy z domu a no właśnie zapomniałam wam powiedzieć że Mike i Suzan są razem . Tak bardzo się cieszę .Dojechaliśmy do szkoły , zauważyłam idącego Josh'a i Aidena w strone Mike'a a za nimi szedł Aleks.Uśmiechnełam sie szeroko do Aleks i podeszłam do niego i dałam mu buziaka w policzek , gdy był na obozie bardzo dużo ze sobą pisaliśmy.
-Nie czekaj po szkole na mnie Mike - powiedziałam i się uśmiechnełam
-A to niby czemu - powiedział
-Idę z Aleksem na kawę - powiedziałam i się uśmiechnełam
-Ah no to okey - powiedział a ja z Aleksem poszliśmy w strone szkoły .
-Co cię łączy z Aidenem - zapytał nagle
-Nic - powiedziałam bez zastanowienia .
**************Pov Mike******************
Razem z Josh'em bardzo dobrze wiemy że Aiden , podoba się Em a ona mu . Tylko ten Idiota woli laski na jedną noc , chyba że sie zmieni . Gdy Em powiedziała ze idzie z Aleksem to myślałem ze Aiden rzuci sie na Aleksa. Poszliśmy za szkołe , wyciągnełem papierosy i dałem chłopaką .
-Aiden - zapytałem
-Co chcesz - warknął chyba nadal jest zły ze Em idzie z Aleksem.
-Przyznaj że podoba ci się moja przyjaciółka - powiedziałem ruszając brwiami w górę i w dół a po chwili ja i Josh sie śmialiśmy.
-Co chyba was pojebało mam Amande - warknął zły , HAHA dobry żart amanda serio on bierze ją na szybki numerek .
-Jak tam sobie chcesz , tylko potem żebyś nie żałował - powiedziałem poważnie .
*****************Pov Aiden*********************
-Jak tam sobie chcesz , tylko potem żebyś nie żałował - powiedział Mike , o co mu kurwa chodzi ?.
- O czym ty gadasz - warknełem bo ta rozmowa mnie denerwuje
-O tym że Aleks zabierze ci ją spod nosa - wtrącił sie Josh
- I huj niech se ja bierze - warknełem i odeszłem ,poszłem do szkoły i napisałem smsa do Amandy żeby przyszła za 2 minuty do toalety , Po paru minutach wyszliśmy i wtedy zobaczyłem ją , Em sie odwróciła i poszła do Aleksa . Wyszli razem ze szkoły i teraz wiem że już tego żałuje , zakochałem sie w Em i to spierdoliłem jak zawsze jestem chujem który nie może zawalczyć o swoją miłość.Postanowiłem napisać do Em .(Emily, Aiden ).
Cześć Emily
Czego chcesz - odpisała po chwili
Jesteś na mnie zła
Nie a czemu miałam by być , ty masz swoje życie ja swoje
A to co było miedzy nami ? - napisałem chociaż wiedziałem że nic miedzy nami nie było.
Nic nie było i nie będzie ! - napisała ,już wiem że jestem idiotą
Prosze spotkajmy się po szkole w parku
Okej a potem dasz mi spokój - troche mnie zdziwiło że sie zgodziła bo miała iść z tym chujem .
*****************Pov Emily ***********"**"
Zgodziłam się na spotkanie ponieważ Aleks mnie wystawił , po lekcjach udałam sie do parku . Usiadłam na ławce i czekałam na chłopaka . Przyszedł po chwili i usiadł obok mnie , przez chwile była kompletna cisza ale postanowiłam ją przerwać.
-To co chciałeś - zapytałam nie patrząc na niego
-Myślałem że chcesz posiedzieć z kimś bo twój kochaś cie wystawił -warknął , Ohooo to teraz przegiął , wybuchłam
-On przynajmiej nie bawi się uczuciami a ty ? Bawisz się uczuciami jak dziecko klockami , budujesz rozwalasz i szybko Spierdalasz . Rozumiesz jesteś dupkiem mnie wystawił to moja wina a jak bym potrzebowała towarzystwa to bym poprosiła Mike'a albo Suz czy Josh'a a nie Ciebie - wszystko wykrzyczałam i wybiegłam parku z płaczem.
CZYTASZ
Do Końca Na Zawsze Razem❤
Teen Fiction-Nie lubię tego , że jesteś ode mnie o wiele wyższy -Zaufaj mi , jest w tym zaleta -Jaka? -Kiedy Cię przytulam możesz słuchać mojego serca, które bije tylko dla Ciebie.