1. Bölüm

25K 422 191
                                    

Lanet alarmın sesi ile güzel uykumdan uyandım. Başımı yastıktan kaldırıp açık renk soğuk parke ile ayaklarımı birleştirdim. Her zamanki gibi sabah rutinimi yapmaya başladım . Elimi yüzümü yıkadım. Yüz kremlerimi sürdükten sonra hafif bir makyaj yaptım . Fondaten sürmeye hiçbir zaman gerek duymuyordum. Bu yüzden pudramı yüzüme sürdüm . Parlatıcı ve rimelimi sürdüm . Yatağın üzerinde bulunan okul kıyafetlerimi giydikten sonra saate bakmamla kapıdan dışarı fırlamam bir oldu.

*

Sınıfa girdiğimde en yakın arkadaşım Hira meraklı ses tonuyla

" Nerede kaldın kızım?! Sana bomba gibi haberlerim var."

dedi ve göz devirmeme sebep oldu . O hep böyleydi

"Kumsal akşama parti var ve bizde davetliyiz bu daveti geri çeviremeyiz."

Dedi ve beni dinlemeden devam etti

"Biliyorum partilerden nefret ediyorsun ama kesinlikle gitmeliyiz."

Diyerek beni dinledi "Peki bu kimin partisi ?" Dedim umursamazca.
"Okulun en popi çocuğu Berkcan' ın doğum günü partisi"
dediğinde sinirle solunum.Bu Berkcan' a gerçekten çok uyuz oluyordum.Eğer Hira bana yalan söylemiyorsa bu Berkcan denilen gıcık benden hoşlanıyormuş.Kaç kere inkar etmeme rağmen Hira yine yapıcağını yapıyor.Hira işte.
"Hayır Hira hayatta gelmem! Beni oraya götüre-"
"Sus Kumsal !Bu gece bu partiye geliyorsun!"
"Hayır" diye çemkirdim.Bu sırada sınıfın cool olmaya çalışan kızları bize mal mal bakıyordu.Ben sinirden
"Ne bakıyorsunuz kızım! Önünüze dönsenize!"
Diye bağırdım.Onlar benim bağırmamla şok olmuş pörtlek gözlerle önlerine döndüler.Ben böyleydim.Sinirlenince kendimi tutamıyor,sert konuşuyordum.Bu huyum insanların üstünde etki yaratıyordu . Kendime güveniyordum. Beni tanıyan insanlar haricinde diğer insanlara karşı soğuk , sert , huysuz ve hırçın biri olarak görünüyordum. Hira bu arada ikna edici ses tonuyla
" Hadi canım kankam lütfen?"
Dedi bende daha fazla itiraz edemeden hayattan bezmiş ses tonumla " Tamam" dedim ve hızlı bir nefes alıp verdim . Hira sıkıca sarılıp "Canım kankam be!" Dedi ve iki yanağıma sulu birer öpücük kondurdu.


Kusura bakmayın arkadaşlar .
İlk bölüm olduğu için biraz kısa oldu. Önümüzdeki bölümler daha uzun olacaktır.

MAFYANIN  KARANLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin