3. Bölüm

13.6K 378 241
                                    


Eveeet yeni bölüm!!

Öncelikle hâl hatır sormak istiyorum. Nasılsınız bakalım?

Bu arada sizden küçük minnacık bir isteğimiz var. Biliyorsunuz ki bu bizim ilkimiz. Ve çok heyecanlı olduğumuzu söylemek istiyorum. Yeni olduğundan dolayı desteğe ihtiyacımız var. Bu yüzden oylarınız ve yorumlariniz bizim için çok önemli. Ve inanıyoruz ki büyük bir aile olucaz . Sizleri seviyoruz . İyi okumalar.



***

Hira Soylu

Yine yapacağını yaptı Kumsal. Ne olurdu yani çocuğu terslemese . İnsanı delirtiyor . Tamam öp demiyorum ama yani tokat nedir ya benim canım yandı . Şimdi evine varmış mışıl mışıl uyuyordur. Aramak ile aramamak arasında en mantıklısını yani aramamayı tercih ettim. Çünkü çıkarken aşırı sinirliydi ve ben ararsam bana patlardı.

*

Sabah oldu ve okul için hazırlanmaya başladım. Elimi yüzümü yıkadım. Fondaten, rimel, parlatıcı benim vazgeçilmezlerimdi. Okul kıyafetlerimi alıp giydim ve okula vardım.Kumsal her zaman benden sonra geldiği için yine sırada yoktu. Sınıfa yavaş yavaş diğer sınıf arkadaşlarım girdi. Ama hala Kumsal yoktu. Yok canım gelirdi. Altı üstü biraz daha geç oldu . Aradan beş dakika geçti . Belki bana sinirlidir ama olsundu. Onu arayacaktım. Telefonuna ulaşamıyordum. Sadece kendimi avutuyordum. Yok canım ne olcak uyuya kalmıştır . Endişelenmeye gerek yok. Fakat içim içimi yiyiyordu. Ya birşey olduysa. Kardeşim gibi yakın birini kaybetmeyi kaldıramazdım. Her zaman kendimi suçlardım.

*

Kumsal Yıldırım

Gözlerimi açtığımda karşımda duran bedene baktım.Bir süre bakıştıktan sonra sonunda konuşabilmiştim.

"Sen kimsin?"

diye sorduğumda sesim fısıltıdan farksız çıkmıştı. Adam bir süre baktıktan sonra çenesi ile adamlarına beni işaret ederek ' götürün ' anlamında başını salladı.
"Bırakın beni!" "Ya bıraksana!!" "Kime diyorum be adam! Bırak!" Cırtlak sesim adamı rahatsız etmiş olacakki kulağını ovuşturdu. " Boşuna ses tellerini yorma!" dedi . Korkuyordum hemde çok . Allah'a dua etmekten başka bir şey yapamıyordum. İri adam beni ittire ittire bir odaya soktu . Duvarları beyazdı ama temiz değildi. Duvarlarda kurumuş kanlar vardı . Aynı şekilde yerde de. Korkmadım değil . Ödüm patlıyor. Adam beni yere fırlatınca ellerim bağlı olduğu için öylece yere düştüm. Adam hızla kapıyı kapatıp çıktı . Havanın kararmaya başladığını minik pencereden görebiliyordum. Hava iyice karardığında oda tamamen zifiri karanlığa döndü . Korkum ikiye katlandı. Tek çareyi uyamak diye düşünüyordum. Tam uzanacağım sıra kapı açıldı ve içeri iri bir adam girdi . Elindeki tası bana uzattı ve " ye ." dedi sadece. Adama dik bir bakış attığımda anlamış olacakki ellerime yöneldi. Daha sonra tası alıp ne olduğuna baktım. Pilavdı. İyi de bu adamlar pilav yapmayı biliyorlarmıydı? 'Aman Kumsal neyse ne ye işte' diyen iç sesimi dinleyerek yemeye başladım.Adam yüzüme baktı ve odadan çıktı.

*

Odaya azda olsa giren güneş ışınları ile uyandım. Her yerim ağrıyordu. Beton zeminde kısa bir elbise ile uyuduğum için üşümüştüm. Sabah yine kapı açıldı. Ama bu sefer o adamlar değildi.

"Benden ne istiyorsun?"

Cevap yok.

"Beni niye kaçırdın? "

Cevap yok.

"Cevap versene!!"

"İstersen sesini daha fazla yükseltme!"

MAFYANIN  KARANLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin