6. Bölüm

9.7K 229 42
                                    


Merhaba sevgili okurlarımız!!

Veee işte yeni bölüm!!

Keyifli okumalar📖

*

Sabah alarmın sesi ile uyandım. Bir yandan homurdanırken diğer yandan adımlarımı lavaboya yönelttim . Günlük rutinlerimi yaptıktan sonra uyuşuk adımlarla kahverengi dolabıma yöneldim. Dolaptan okul kıyafetlerimi alıp üstüme geçirdim. Hazır olduğumda ayakkabılarımı ayağıma geçirip kendimi sokağa attım. Hira'ya evden çıktığıma dair kısa bir mesaj attıktan sonra kulaklıklarımı kulağıma geçirip yola devam ettim. Hayatımı düşündüğümde hiç iç açıcı değildi. Babam ben doğmadan kumara başlamış . Annem çok üzülürmüş. Babam bazen kazanır bazen de kaybedermiş. Artık annem gece gündüz ağlarmış. Babam eve uğramazmış bazen. Annem de çareyi ölümde bulmuş. İntihar etmiş annem gencecik yaşta. Babam da annemin vefatına çok üzülmüş. Üzüntüden her gece içermiş . En sonunda kanser olmuş . Babam da gencecik yaşta vefat etmiş. Tabi kumardan kazandığı paralar da bir ömür yetecek kadar fazla. Bu parayı ne kadar kullanmak istemesem de mecburum. İki seneye kadar dedemler bakıyordu bana. Bende artık büyüdüğümü düşünerek ayrı eve çıkma kararı aldım. Yük olmamak adına . Şimdi ise son yaşadıklarım ... Demir... Kafamdakileri atıp yola odaklandım. On dakika içerisinde okula vardım. Bahçede bir göz gezdirdiğimde herkes kendi halindeydi. Onları umursamadan sınıfa girdim. Sıranın boş olduğunu - Hira'nın gelmediğini - gördüğümde içime dolan hüzünle sıkıntılı bir nefes verdim. Sıraya oturdum . Hoca girdi ve ders işledi.

*

Teneffüs zili çaldığında yanıma diğer sınıfta olduğunu bildiğim sarı kafa bir kız geldi. Duyduğum kadarıyla bu kızın mesleği belli bir kaşarmış. Hira olsaydı da bir güzel dövseydik. Bana aşşağılayıcı bir bakış atıyordu. Bende ona karşılık vererek aynı şekilde baktım. Daha sonra

" Zafer'den uzak dur!" Ne Zafer'i ya sabah sabah?

"Neyden bahsediyorsun?!" Sanki tanıdık... Zafer... Zafer... Aaa bu Berkcan ile kavgalı olan . İyide benle ne alakası var ki . Ayrıca ne Zafer'i ?

"Konuyu açarsan sevinirim!"

"Sana Zafer'den uzak dur diyorum sen konuyu aç diyorsun! "

Ya sabır sabrımı mı sınıyorsun kızım!? Tam bir şey demek için ağzımı açmıştım ki kız hızlı adımlarla sınıftan çıkmıştı.

*

Hira Soylu

Bugün okula başım döndüğü ve kendimi iyi hissetmediğim için gitmemiştim. Telefonum titrediğinde mesaj geldiğini anladım. Kimden geldiğine baktım . Kumsal atmıştı. Genelde okula giderken mesaj atardı.
Hemen mesaja baktım.

Gelen: Hira ben evden çıktım . Geliyorum şimdi okula.

Tam cevap yazacakken telefonumun şarjı bitti ve kapandı. Al işte . Şimdi bunu şarja takmakla uğraşacağım . Başımın ağrısı başladığında çareyi uyumakta buldum. Bilincimi kaybedince kendimi uykunun kollarına bıraktım.

*

Uyandığımda başımın ağrısı geçmişti fakat basım hala dönüyordu. Saate baktığımda okul çıkış saatine geldiğini gördüm. Ilık bir duşun iyi geleceğini düşünüp kendimi banyoya attım. Suyu açacakken birden başım döndü . Önemsemeden suyu açtım. Duştan çıkıp üstüme rahat bir eşofman takımı giydim. Odama doğru ilerlerken zil çaldı. Ağır adımlarla kapıya ulaştım. Kapıyı açınca karşımda kimin olduğunu göremeden başım döndü ve gözlerim karardı. Beynim bedenimi hareket ettiremiyordu. Yere düştüm sonra. Sırtım soğuk parkeyle birleşti. Yanımdaki kişi konuşuyordu.  Konuşan kişinin söylediklerinden sadece adımı net duyuyordum.

MAFYANIN  KARANLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin