Selam biricik okurlarımız!
Yeni bölüm geldi 💫Bu sıralar diğer bölümlerde de bahsettiğimiz gibi fazla yoğunuz o yüzden kusura bakmayın sık sık yazmaya çalışıyoruz. 😊
O zaman iyi okumalar 💫👓
*
Korku bedenimizi esir almıştı. Karşımdaki bedenin gözleri Hira ile benim aramda gidip geliyodu. Korkuyordum. Fakat bu burda böyle durup hiçbir şey yapamıyacağım anlamına gelmiyordu. İçimden gelen deli bir cesaretle bir adım öne atıp
"Bir sorun mu var ?!" diyip sinirle soludum. Şuan belalı kızlar gibi konuşmuş olabilirim fakat bu umrumda değil. Sadece korkusuz gözükmek için.Adam benim bu çıkışıma sinirlenmek yerine alaycıl bir kahkaha attı. Sanırım başaramamıştım. Şuanda iki grupta durmuş bizim olduğumuz noktaya bakıyordu. Hira'ya baktığımda korkudan tir tir titriyordu. Bize laf atan adamın grubundan bir çocuk Hira'ya doğru ilerlemeye başladığında Hira bir kaç adım geriledi.
Hira'yı kolundan tuttuğum gibi hızlı adımlar ile sokağın sonuna ilerlemeye başladım. Fakat az önceki çocuk ve grubu önümüzü kestiğinde derin bir nefes aldım. Hadi ama bunların derdi neydi !? Diğer grup ise çoktan dağılmıştı. Karşımda duran adam sanırsam sözü dinlenen biriydi. Diğerlerine göre daha kalıplı ve tehlikeli duruyordu. Şu an korkudan hatim indiriyordum. Diğer adamlarda karşımızdaki yerini alınca sinirle -sinirli ve korkusuz gözükmeye çalışarak- bir adım öne çıktım. Elimi tehditkar bir şekilde sallarken "Söyle şu köpeklerine önümüzden çekilsinler! " diye sesimi yükselttim. Adam alaycıl bir şekilde kaşlarını kaldırırken aniden ciddileşti ağzını araladı " Kes sesini!"
Adamın bu çıkışı açıkçası korkutucuydu. Grupta olduğunu tahmin ettiğim bir sarı kafalı çocuk ağır adımlarla karşımdaki şahsiyetin yanına geldi.
"Demir abinin yanında görülen kız buymuş" diye homurdandığında karşımdakinin yüz ifadesi önce şaşırmış sonra ise gözleri korkuyla büyümüştü.
"Benim bir adım var gerizekalı!"
Diye çemkirdim.Adam ise karşımda donmuş bir vaziyette duruyordu. Ben daha ne olduğunu anlamadan beni tuttuğu gibi arkamdaki duvara fırlattığında sırtımda oluşan acı sebebiyle yüzümü buruşturdum.
"Bana bak fıstık şimdi sizden uzaklaşacağız ve sizden bundan kimseye bahsetmiyeceksiniz anlaşıldı mı?"
Bana doğru eğildiği için yüzlerimiz fazlasıyla yakındı ve piç bir şekilde sırıtıyordu. Hira'nin bağrışlarını duyuyordum.
Ona acınası bir bakış atıp "Canın cehenneme!"
Diye bağırdığımda kolumda dayanılmaz bir acı hissettim.
Bıçak kolumda boynuma doğru ilerlediğinde sert ve sesli yutkundum. Bıçağı daha da bastırdığında acıyı iliklerime kadar hissetmıştim. Tenimde bıçağın soğuğunu hissediyordum.
Gözlerimi yavaşça Hira'ya döndürdüğümde yanında ki adamlara bağırıyor ve gözlerinden yaşlar limanını terkeden bir gemi gibi süzülüyordu.
"Uslu bir kız olucak mısın?" Sözleri tehditkâr bir şekilde kulağımda uğulduyordu.
Kafamı ağır bir şekilde tamam anlamında salladığımda kolları bedenimden ayrılmış ve sarı kafaya Hira'yı bırakmasını söylemişti veya emretmişti.
Hızlı adımlarla Hira'nın yanına gittiğimde dolu dolu gözleriyle bana sarıldı. Kollarımı ona doladım ve "Hadi gidiyoruz." Diye fısıldadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KARANLIĞI
Fiksi RemajaGözlerimi açtığımda karşımda duran bedene baktım.Bir süre bakıştıktan sonra sonunda konuşabilmiştim. "Sen kimsin?" diye sorduğumda sesim fısıltıdan farksız çıkmıştı. Adam bir süre baktıktan sonra çenesi ile adamlarına beni işaret ederek ' götürün '...