Yataktan çikarken Kayahanı uyandirmamaya özen gösterdim. Lavaboya gidip evlik elbisemi giyindim. Ebeveyn banyosundan çıkıp mutfaga girdim. Kahvaltıyı hazırlayıp son olarak bardaklara çayları doldurdum.
Yatak odasına girdiğimde degisik yamuk agzina kürekle vurulmuş gibi yatan bir Kayahan karşıladı beni. Yanina dogru sanki bir cisimmiş gibi yaklaşıp parmak ucumla dokundum. Homurdandiğında bu sefer allah ne verdiyse yapıştırdım.
"Allahım allahım yanıyorum!" Diye havaya zıplayan Kayahan benim kahkahalara bogulmamı çatık kaslarla izliyordu. Bakın yanliş yazma yok. Bildiğin KASlarını çatmış. Olum sen sayko musun niye üstü çıplak yatiyon yiğidim? Icimdeki kirbaç beni susturup konuştum.
"Kahvaltı hazırladım. Çaylar soğumadan gel hadi." Dedigimde hala gülümsemem yüzümdeydi.
"Mek. Çok kaşinıyosunda bir günbende şaapcam.. sevecem seni göreceksin. " sesindeki tınıdan 'sevmek' kelimesinin ne anlamda dendigini anlasamda belli etmedim. Çünkü niye ediyim.
"Sev sen benide. Çaylarda seni çok sevmiş. Hemen yanina çağırıyorlar. Hadi Kayahan." Son cümlemi cemkirip odadan çıktım. Kalbim deli oğlana bagladin iyice. Nedir bu yerinden duramamalar? Yok efendim ben çıkıcam demeler? Sakin ol olum. Good boyy.
Masaya oturup çayımı içmeye başladim. O sırada gözüm iceri giren Kayahana çarptı. Şükür üzerine bir tshirt geçirmek aklına gelmişti. Masaya oturup gozlerini ovusturdu. Başını eline yaslayarak esnedi ve aniden konuştu.
"Beni kesmen bittiyse.." bana bakarak sırıtan Kayahana gözlerimi kısarak baktım. O benim yaptığıma gülerken bende güldüm. Sokak kapı tarafindan gelen sesle ikimizde o yöne baktık. Sesin ne anlama geldiğini biliyorduk. Ayni anda ağzımızdan dökülen kelimelerde bunu doğruluyordu.
"Yeni görev.."
"Yeni görev.."
"Bu sefer sıra sende Kayahan ya. Digerini ben açtım sira sende." Dediklerime oflayıp başıyla beni onayladı. Ayağa kalkıp araya doğru yürüdük. Allahım hemen olmasın. Düşündüğüm olmasın lütfen. Içimdeki kirbaç beni cıkaracak bir gorev olmasın.
Seffaf borudan yere dusen kağıt parcası Kayahanin sorar gözlerle bana bakmasını sağladı. Benimde ondan geri kalır yanım yoktu. Kayahan kağıdı eline alıp okumaya başladı.
"Sevgili aileler.
Göreviniz: tüm günü birlikte dolaşarak gezeceksiniz. Asıl işiniz gezerken el ele tutuşmak. Göreviniz de başarılar dileriz. Sizi izliyor olacağız. Gorev tamamlandığında borunun yanındaki ışık yanacaktır." Diyip kağıdı buruşturdu."Aslında çokta bir sey yok. Yani geceden sonra bu iyi geldi. En azından zor değil." Diyip aynı zamanda kendimi avutmaya çalıştım.
"Aynende ben ona sinirlenmedim." Diyen kayahana NE O ZAMAN YAPRAAM de gibi bakinca konustu.
"Bunların bize sanki köpekmişiz gibi emir vermelerinden nefret ediyorum. Aq karımızla si.. seviş... şaapsak haberleri olucak. Iyice porno filmine dönduk." Kayahanın söylediğine kahkaha atarken oda güldü.
"Neyse ne ya. Ben gidiyimde hazirlanayim bari. Nasılsa gezicez yani." Diyip odaya dogru kaçtım. Arkamdan bağıran kayahanada KANDIRDIM ZAA bakisi atmayi ihmal etmedim.
"He bulaşiklar bana girdi yani. Hay a.." devamıni diyemicem. Terbiyem musa- saka lan ben onda beterim. Sövdu işte ibne.
🕗🕥🕣🕖🕣🕞🕣🕞🕘🕖🕘🕞🕘
Üzerime uzun yavru ağzı bir sweetshirt altınada dizleri yırtık bir kot giyip gözlüklerimi siyah zincirli cantama koydum. Saclarimı arkadan toplayıp odadan çıktım. Benden sonrada Kayahan girdi. Ama ben 30 dakikada hazirlanmıştım. O ise 10 dakika. Icten beyaz bir ince tshirt onun üzerine ise kot gömlek giyip önlerini açtı. Oda benim gibi alttan kot giyindi. Telefonunu cebine koyarken bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görevimiz: Evlilik
Teen FictionKızımız havaalanında hayranı oldugu cocugu öpecekken yanlışlıkla başka cocuğu öperse. Ve bir yasadan dolayı o cocukla evlenirse neler olur? Bakaĺım...