Yürürken tek düşündüğüm şuan çok mutlu olduğumdu. Kayahanın bir kolu omzumdaydı. Diğer elindeyse sigara vardı. Sigara kullanmadığını biliyordum.
"Sigara mı kullanıyorsun?" Dedim gözlerimle sigarayı gösterirken.
"Çok mutlu olduğumda ya da çok üzüldüğümde içiyorum. " dedi gülerken.
BAZILARI DEMIŞ ÖLDÜ ŞIMDI YAZSINLAR KRAL GERI DÖNDÜ mekselina kızım niye adamin dişlerine bakıp gülüyosun. Manyak mısın?
Sanane lan. Benim kocam. Benim ulan.
Iç sesime balgam atıp tekrar gozlerimi ilerlediğimiz yola çevirdim. Saat gecenin ikisiydi. Biz aldığımız karardan ve şeyden sonra.. şeyden.. şey..
Öpüşme kardeş öpüşme.
Sen ölmedin mi lan. Gitsene olum.
Iç sesimi tepikleyip kaçırdıktan sonra önüme baktım.
"Seni sevmeye başladım." Diyen karahanın sesi boş caddeyi doldurdu. Ona dönüp sadece baktım. Ama aklıma gelen seyle ondan ayrıldım.
"Ne oldu şimdi?!" Diyen kayahan bana hafif kızgın gözlerle baktı.
"Sen beni ilk gördüğünde de seviyordun bi kere ." Dedim gıcık bir tiple. Niye amaç pislik olsun. Ehueheueh.
"Alakası bile yok hanımefendi. Ben seni bugün sevmeye başladim. Asıl sen bana başından beri aşıktın. " dedikten sonra sigarasindan bir nefes daha alıp yere attı.
"Hahahay güleyim bari. Sen bana aşıktın başından beri. "
"Hayır sen"
"Hayır sen!"
"Hayır sen!!"
"Sen dedim. "
"Sana aşık olsam yoğun bakımdayken yanında olurdum!!!" Diye bağırdığında tüm cadde sesiyle sallandı diyebilirim. Haklıydı. Yanımda değildi. Ve bir daha da olamazdı. Beni ölüme terk eden bir insanla olmazdı.
"Haklısın. Sen beni ölüme terk ettin. Beni ölüme terk eden insanla olamam ben." Dedikten sonra hızlı adımlarla yanından ayrıldım.
Geceydi ve tenha bir sokakta yürüyordum. Okuduğum kitapların etkisiyle bildiğin yolda sapık adam arıyordum. Ama kimse yoktu. Sonunda ışıkları yanan bir taksi durağı gördüğümde adımlarımı hızlandırdım. Yaşlı adam beni gördüğünde gülümsedi.
"Buyur yavrum nereye gideceksin?"
"Amcacım mümkünse çabuk olsak." Dedim amcaya. Adam başını sallayarak taksiye bindi. Tontiş bir amcaydı.
Amcaya burdaki evin değil yaşadığımız evin adresini verdim. Eve geri dönüyordum.
🏠🏠🏠🏠🏠🏠
Evin kapısını açtığımda gün doğmak üzereydi. Yatak odasına gidip üzerimi değiştirdim. Hiç aç değildim. O yüzden nutella ve kaşıkla birlikte oturma odasına geçtim. Tvden güzel bir film bulup açtım. Kısık sesle izliyordum çünkü büyük ihtimal herkes uyuyordu.
Acaba kayahan ne yapıyordu. Heralde hala nerde olduğumu merak ediyordu. Haketmişti. Bende hata yapmıştım. Birinin gerçekten bana aşık olduğunu düşünmüş ve buna inanmıştım. O beni sevemezdi. Ben onu hep gördüğü koca popolu alış veriş manyağı ve güzel kızlardan değildim. Sadece havaalanında yanlışlıkla öpüştüğü kızdım. Aptal kız.
Gözlerim kapanırken tek duyduğum filmin sesiydi.
🌙🕙🕣🕥🕣🕥🕣🕥☉
Uyandığımda yataktaydım. Ben ne ara uyurgezer olmuştum böyle. Saçlarım ve makyajım birbirine girmişti. Banyoya girip kendime geldiğimde üzerimi değiştirmek istedim. Çünkü nutellayla üzerim batmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görevimiz: Evlilik
JugendliteraturKızımız havaalanında hayranı oldugu cocugu öpecekken yanlışlıkla başka cocuğu öperse. Ve bir yasadan dolayı o cocukla evlenirse neler olur? Bakaĺım...