24. bölüm

3.9K 177 33
                                    

Kulübeden ele ele çıkarken kalbim FUCK YOU YOU FUCKING FUCK gibisine atıyordu. Dikkatimi farklı yerlere çekmek için çantanın kenarıyla oynuyordum.

Siyah arabaya bindiğimizde şöförle bizim aramızda pencere vardı. Yani ne dediğimizi duyamıyordu.

Gözümün altında hissettiğim kaşıntı ile elimle gözümü ovuşturdum. Neyseki makyajıma bor şey olmamıştı.

"Uykun mu geldi?" Dedi Kayahan. Ani sesle irkilsemde belli etmedim. Çünkü neden ediyim?

"Yok, gelmedi. Boşver "

"Omzuma yapabilirsin. Tabi istersen. " dedi. Hani hen hani beeen. Kardeş el atın geberiveryom gare. Anaaaam.

"Şe-şey b-ben. Sen şaapmıyorsan bende şaapmam. " salakım ben bak. Salağım değil. Salakım. Amk.

"Çok konuşup boş konuşacağına az konuş dolu konuş. Şimdi yat şu omzuma. " diyip gülümsedi.

ALIN BENI BURDAN KARDEŞ YANIYORUM. sana noluyo lan. Yat zıbar.

Omzuna yatarken hayvan gibi tüm ağırlığımı vermedim. Kafamı tam olarak omzuna yasladı. Bende gözlerimi onun parfüm kokusuyla kapadım.

🕘🕠🕖🕢🕖🕠🕘🕢🕖🕠🕘🕠🕢

"Mekselina. Geldik hadi." Kayahanın sesi kulaklarımı doldururken gözlerimi araladım.

"Efendim?"

"Biliyorum efendinim ama kalkman gerek." Onun bu bok espirisiyle kafamı kaldırdım. Ona aşağılayıcı şekilde bakarak arabadan indim. Arkamdan söylenerek oda indi. Şimdi lüks bir restoranın önünde duruyorduk.

Elimi tutmasıyla ona 'napıyon değişik?' Bakışımı attım.

"Sen alıştın bu kocam olma işine." Dedim gülerek.

"Sen alışmasaydın bende alısmazdim. " dedi oda gülerken.

"Haklısın. Ben alıştım senin karın olmana." Derken elini biraz kavradım.

MUBAREK DANA GIBI NASIL KAVRAYACAKSIN sen uyumadın mı lan? Git yat.

Bana öyle bakış attıki ne olduğunu anlamadım. Sonra hemen kendini toparlayıp önündeki restorana baktı. O yürüyünce bende elini tuttuğumdan peşinden gittim.

Restorana saray kapısı gibi cift kapıdan girdik. Biraz sonra karşımıza bir adam çıktı. Uzun boylu sırık gibi bir adam.

"Mekselina hanım ve Kayahan beyefendi hoşgeldiniz. Sizi 63 numaralı masamıza alıcaz. Şurdaki asansörde size eşlik edeceğim. " dedikten sonra elini yana uzatarak bize asansörün yönünü gösterdi.

Şimdi daha büyük bir kattaydık. Ve masalar boştu. Nedeeeğn???!

"En uçtaki mumlu masa efendim. Şimdiden afiyet olsun." Kayahan adama başıyla okey verdikten sonra bana döndü. Ve belimden tutarak beni masaya yönlendirdi.

Belimden tutarak..

Bel ve tutma...

BELIMI TUTTU ULAN!!

Neyse ben sakinim. Tamam. Huu. Bitti tamam sakinim.

Masaya beni oturtturup ondan sonra kendiside karşıma geçti.

"Sen niye kızardın bakiyim?" Dedi tek kaşı havada sırıtarak. Ben ellerimi yüzüme götürüp güldüm.

"Yoo kızarmadım. Sıcaklandim biraz ondan şaaptım. "

"Tamam başlama şimdi şu şaapmalarına. " dedikten sonra bir güldü bir güldü. Ooooo. Neyse.

"Mekselina." Dedi ben menüye uzanırken.

"Hııı" dedim menüye bakarken. Çorba önden çok mu hayvanca olur acaba. Hmm.

"Mekselina bu önemli bir konu."

"Hııhı" dedim tekrar. Neyse ben çorba alıyım boşver. Sonra arkasından bir iskenderle bağlarım. Evet evet böyle olsun.

"Mekselina ben sana âşık oldum." Dedi. Aslında içecek olara- Ne dedi o? Ne deeeddiğğ.

Kafamı bir anda menüden kaldırıp ona baktım. O ise bu halime kahkaha atıyordu. Ne yani şaka mıydı gerçek mi?

"Bu söylediğin gerçek miydi? " dedim onun aksine şaşkın ve ciddi bir halde.

Benim sorumla oda ciddileşti. Ve yerinde biraz kıpırdandı.

Gözlerimi 'eee' gibi ona çevirdim.

"Hayır. Sadece dikkatini çekmek istedim. " dedi menüye bakarken.

Içimi sebepsiz bir karartı kaplarken menüye geri döndüm.

"Bende öyle düşünmüştüm. " dedim kısık sesle.

Garsona isteklerimizi söyledikten sonra yemekler geldi. Yerken gözlerim istemsiz gözlerim Kayahan 'a kayıyordu.

Gözlerim yine Kayahan'a kaydığında onunda bana baktığını fark ettim. Hemen önüme dönüp yemeğini bitirdim.

"Mekselina." diye sakince konuştuğunda bos tabagimdaki bakislarimi ona yonlendirdim.

"Efendim?"

"Sende biz mutlu bir çift olabilir miyiz?" dedi tabağına bakarken. Ne yani utanmış mıydı?

Bu soruyu beklemediğim icin hafifçe öksurdum.

"Ş-şey yani bilmiyorumki.. pek düşündüğümü söyleyemem." Dedim bende önüme bakarken.

"Aslında başlamak için güzel bir ortam" dedi etrafa bakarken.

"Neye?" Diye sordum kemçuk ağzımı tutamayıp. Babacım sen beni yapamamışsın.

"Mutluluğa.. mutlu aile olmaya.. başlamak icin güzel bir yer." Dedi tam gözlerimin içine bakarken.

MAL EVET DESENEE! EVET DEĞĞ! EVEEET ABICIM SUY BENI EVEEEĞT!

Ic ses ben seni her firsatta dovmuyor muyum? Sen niye ölmüyosun lan?! Öl ulan!

Ic sesime tekme attiktan sonra Kayahanın gözlerine odakladım kendimi. Ne demeliydim şimdi? Evet dersem ne olacaktı? Mutlu olabilecek miydik? Güvenebilir miydim beni asla bırakmayacağına? Ama düşünmeden cevabımı verdim. Çünkü düşünmemek bazen daha iyidir..

"Evet bencede." Dedim hala gözlerine bakıp gülerken.. bir anda masada dikleşip bana yaklaştı.

AHA GELIYOR AAAHA SICTIK.

ic sesime aldirmayip gözlerimi oldugundan daha da actim.

"Cidden ister misin? Ömür boyu gerçekten benim olmak?" Diye fısıldadı dudaklarima bakarken.

EVET DESENE BAŞŞŞŞAK BURCU KIZIM EVET DE.. DESENE LAĞN!

Istemsizce gözlerim dudaklarina kaydiginda bende fisildadim..

"Isterim.."

Dudaklarımız birleşirken artık hayatımın daha güzel olacağına inanmaya başlamıştım.

Selam aşklarım 10K olmuşuz.. ısırıcam hee. Hepinizden aşırı derecede özür diliyorum. Bölüm paylaşamadım ama sınavlarım çok zordu. Malum ablanız liseli. Sjsjs. Neyse ybleri daha çabuk yazmaya çalışacağım. Hepinizi çok seviyorum Iyikilerim..

Bu arada bir okuyucuaşk benden doğum günü için bölüm istemisti. Ama talihsizlik beyin travması geçirip hastaneye kaldırıldım. Yazamadım. Insallah kızmamışsındır güzelim. Özür dilerim ayrıca senden. Bölüm ona ithafen yazılmıştır.

@serenaykorkmaz

Öpüldünüz 😘

Destina.


Görevimiz: EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin