Sıkıla sıkıla kalktım yataktan nefret ediyorum erken kalkmaktan of of ! Aynaya bakınca gülesim geliyo gözlerim şişmiş bi halde duruyorum öyle . Yüzümü yıkarken neye uğradığımı şaşırdım . Kahretsin bugün seçmeler vardı ve ben unutmuştum . Hangi şarkıyı söylicektimki ?
Daha hangi şarkıyı söliceğime bile karar verememiştim. Seçmelerin başlamasına 1 saat vardı. Öncedne bildiğim sevdiğim tek şarkı vardı o da yazın izlediğim dizideki müzik.
O Şarkı.
Zaten çlaışmadan anca bu şarkıyı söyleyebilirdim . Başka türlü vazgeçicektim . Sözlerine tekrar göz atıp 2 kez dinledikten sonra kalkdığım yurttan çıktım ha söylemeyi unuttum şarkıyı teelfonuma yüklemiştim bi yandanda okulla yurt arasında giderken kulağımda kulaklık şarkıyı dinliyodum .
Tamam sakin olucam söylicem. Kültür salonuna gittim adımı kontrol ettim 4.sırada yer alıcaktım. Başlamasına tam 10 dk kalmıştı . Oturdum bi süre sonra bizim okul başkanı geldi seçmelerde müzik hocası okul başkanı ve 12.sınfılarda 1 kız 1 erkek olucaktı . Aslında müzik hocasının işi çıkmış bu işi 3 öğrencisine bırakmıştı .
Çünkü bunu öğrencilerinin başarmasını isterdi her zaman onalrın kararlarına güvenirdi hiç düşünmeden onlara destek çıkardı. Terslemezdi bizi herkese bi ad takardı kimsede bundan rahatsız olmazdı. Bana mı ne diyodu ?
Bana daha diyicek bişi bulamamıştım çünkü kimse beni çözemiyodu . Nedüşündüğümü nasıl biri olduğumu asla bilmiyolardı. Sınıfta veya okulda hiç arkdaşım yoktu çünkü ne sınfıta en okulda beni ilgilendiren kimse yoktu.
Neyse başladı başladı seçmeler . Gerçektende güzel söyleyenler vardı çok beğendiklerim vardı o kadar güzel seçmişlerdiki tarzlarına göre şarkıyı benim 5 dakikda seçtiğim onlarınkini geçemezdi aslında sadece sevdiğim şarkıydı tarzımda yoktu bazen yabancı dinlerdim bazende Türk sanatçıları dinelrdim. Ben sadece 1 sanatçının tüm şarkıalrını sevemezdim arasında svdikelrim ve benim tarzıma göre olamyanalr olurdu. Sadece 1 sanatçıda takılıp kalan biri değildim yani.
İsmim okunduğunda gözlerim faltaşı gbii açıldı çok çabuk geçmişti süre. Çıktım söylemeye başladım. Bana okul başkanı Irmak faltaşı gibi açılmış gözleriyle şaşkınlık içind ebakıyodu ben şarkıyı söylerken ne olmuştu o kadar ? O anda kültür salonunun kapısı öyle bi açıldıki nerdeyse söyliceğim sözleri unutuyodum hemen toparlandım tabii. Kapıyı öyle açan benim gibi 10.sınıfa giden Rüzgar'dı. Okulun feymi diyelim kısaca ben onu tanıyordum. Ben aslında okuld açoğu kişiyi tanıyodum ama onlar beni tanımıyodu . Çünkü dedim ya asosyal biriyim. Belkide Rüzgar beni hiç farketmemiştir, görmemiştir aslında.
Kağıyı açtığı gibi neye uğradığını şaşıran gözlerle masmavi gözleri bana takıldı öyle kalakaldı . Nolmuştuki o kadar ? Evet listede adı vardı galiabada geç kalmıştı sırası benden sonraydı. Ama neden öyle donakalmıştı nolmuştu yani ? Rüzgar'ı sağ kolu Emre'nin dürtmesiyle Rüzgar bana baka baka kültür salonundaki oturaklardan birine oturdu. Aslında Rüzgar çok tatlı bi çocuktu gözleri maviydi . Çok severdim mavi gözlü olan insanları. Bi ara hoşlanır gibi olmuş sonra kitapalrımı aldatamıcağımı düşünerek ( :D ) vazgeçmiştim.
Galiba o da beni yeni görmüştü.
Şarkım bitti. Irmak bana yaklaşarak :
'' Harikaydın tatlım , tebrik ederim '' , dedi. Ve bende teşekkür ettim . Rüzgar bana baka baka yanımda geçti. Ve bende Rüzgar'ın oturduğu yere oturdum .
Gerçektende sesi güzeldi.
Ve ben daha fazla dayanamayarak seçmeelrin bitmesine 10-15 dk kala yurda döndüm ve uyuyakaldım.
2 gün sonra seçmelerde kimlerin seçildiği ve grup oluşturacağı belli olucaktı.
Heyecanlı mıydım bilmiyorum .
Artık pek bişi hisstemiyorumda aslında.
Sap gibi yaşayıp gidiyorum.
ASLINDA BU BÖLÜM İpek'in resmini atıcaktım . Ama yanlışlıkla silmişim :/
O yüzden daha sonra atıcam.
Şarkının adı :
O Şarkı - Aslı Demirer