Stories - sk

28 3 1
                                    

Ballet Girl

Ballet Girl

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Takže... Blíži sa moja prvá fanfikcia na Miraculous Ladybug v slovenčine...


Asi sa pýtate, prečo tá náhla zmena, keďže som doteraz fanfikcie na túto tému písala po česky.

Vlastne sama neviem...

No keď som si tak písala popis tohto príbehu, najprv som ho napísala po česky, ale keď som si chcela napísať Prológ, omylom som ho začala písať po slovensky. A keď som si to tak očkom prebehla, zapáčilo sa mi to tak viac. I keď bol popisok lepší v češtine, tento príbeh sa mi po slovensky páčil viac.

Takže asi tak a navyše, jednej mojej kamarátke sa ten nápad zapáčil. Nečíta české knihy a preto ju mrzí, že si nemôže prečítať nejakú moju storku a keď som jej ukázala, že budem písať po slovensky, prečítala si popisok, ktorý sa jej moc zapáčil.

Takže mám dva dôvody prečo písať po slovensky 😊

Dúfam, že mi ostanú nejakí čitatelia, ktorí čítali moje Miraculous fanfikcie aj doteraz.

To je odo mňa všetko, zatiaľ sa s vami lúčim a dúfam, že sa u tohto príbehu uvidíme...

Keď tak napíšte svoj názor do komentára, zatiaľ si môžete prečítať popis k tejto story⬇

. . .

Gabriel Agreste a Tom Dupain - najlepší priatelia na život i na smrť. Obaja majú jedno dieťa a oboch postihla ich výchova bez matky. Gabriel sa o Adriena stará od jeho siedmich rokov sám a Tom o Marinette od jej pätnástich rokov, čož je dosť čerstvá záležitosť. Mesiac pred jej 18-imi narodeninami sa stane nehoda. Keď sa Tom bude vracať domov z práce, havaruje a dostane sa do nemocnice, kde bojuje o život. O marinette sa nemá kto starať, a tak sa jej ujme Gabriel. Marinette tak neostáva nič iné, len presťahovať sa na pár mesiacov do obrovskej vily Agresteovcov, kde na ňu čaká Gabriel spolu s Adrienom, ktorému je 19.

Ako to bude medzi Adrienom a Marinette, keď sa nikdy nevideli? Zvyknú si na seba, budú sa nenávidieť alebo to bude niečo viac?

. . .

Za pomoc pri úprave návrhu ďakujem dreambooks355

Ako som už spomínala a prosila, svoj názor napíšte do komentárov, dopredu ďakujem.

Ďalšie fanfikcie už budú po česky, ak sa neobjaví ďalšia výnimka... ;)

- TARA ❤

Tags, Me and StoriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin