3-UMUT MAHALLESİ

200 50 21
                                    

İyi okumalar 😄

###

"Açelya! Ahh deli edecek bu kız beni! Uyansana kızım geç kalacağız."

"Off Bukre off! Yine ne istiyorsun benden ya"

"Ne mi istiyorum? Ya harbiden çıldıracam şimdi kalksana Hazar ve Miral bizi bekliyor"

"Tamam ya kalktım, bağırma artık"

"Çok şükür ya! Tam 48 dakika 20 saniyedir seni uyandırmaya çalışıyorum.."

Bukre yine her zaman ki gibi söylenmeye başladığında ben sessizce yataktan çıkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim.

***

15 dakika sonra hazırlanmış evden çıkmıştık. Kapıyı kilitleyip Bukre'ye döndüğümde sırıtarak bana bakıyordu.

"1, 2, 3!" dediği anda ikimizde kahkahalarla merdivenlerden koşturarak aşağı inmeye başladık.

Biz koştururken Ayça öğretmen arkamızdan bağırdı.

"Yavaş olun düşeceksiniz kızlar"

...

Bukre'yle bu mahalleye alıştıktan sonra her an eğlenip delilikler yapmayı kendimize kural edinmiştik ve buda onlardan biriydi.

Sonunda aşağı indiğimizde nefes nefese kalmıştık.
Binadan çıkıp kendimizi yere attık, kesik kesik gülerken Hatice abla pencereye çıkıp bize söylenmeye başladı.

"Bir gün bu binayı başımıza yıkacaksınız."

Tam Hatice ablaya cevap verip gönlünü alacakken Zeynep abla yanımıza geldi.

"Uğraşma kızlarımla Hatice genç onlar birşey olmaz."

"Uslu dursunlar bende uğraşmayayım yakında evimiz başımıza yıkılacak"

"Hiç birşey olmaz Hatice abla sen merak etme"

"Aman iyi be demedik birşey"

Hatice abla son sözünü söyleyip içeri geçti, perdeyide hızla suratımıza kapattı.

Bende Zeynep ablanın koluna girip yanağını sıktım ve sulu bir öpücük bıraktım

"Sen birtanesin ya"

"Sırnaşma kız"

Zeynep abla hafif koluma vurup kızmış gibi yapıyordu ama tam aksine ona böyle sırnaşmamız çok hoşuna gidiyordu sadece belli ettirmemeye çalışıyordu. Ben onun bu haline gülerken Bukre de gelip Zeynep ablanın diğer koluna girdi ve yürümeye başladık.

"Nereye Zeynoşum"

"Düzgün konuş kız benimle"

Sahte bir kızgınlıkla Bukre'ye de karşılık veren Zeynep abla dayanamayıp gülmeye başladığında bizde ona katıldık.

"Nereye olacak manava yarın için dolma malzemesi alacam, sizde bana yardıma geleceksiniz."

"Geliriz tabiki Zeynoşum ama bizim şimdi alışverişe gitmemiz lazım, dönüşte gelip beş dakikada hallederiz olur mu?"

"Tamam olur, hadi oyalamayın beni o zaman akşama görüşürüz."

Zeynep abla gidince bizde buluşma yerimize gitmeye devam ettik.

Biraz ilerledikten sonra yan sokaktan Demirkan'ın bize doğru geldiğini görüp durduk.

"Nasılsınız kızlar?"

Yıldızlar Şahidim OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin