İyi Okumalar 😎
###
"Sen hiiç istiraatını bozma kuzen ben bakarım. Zaten Ayaz bunlar için var deil mi ancak ayak işlerini halle-
Kuzen! Misafirimiz var.""Selaam"
Masaya oturmuş öğleleyin yediğimiz pizzanın kalanını yerken onun sesini duymamla lokmam boğazımda kalmıştı.
"Öhö öhö..seen...öhöö"
"Evet ben! Beğenemedin mi?"
"Derdin ne senin kızım!"
"Gece gel dedim, sen kabul etmeyince ben geldim."
"Bana bak kızım, çık git daha fazla sinirlendirme beni!"
"Aslında bakarsan, benim bu gece buradan gitmeye hiç niyetim yok canım."
"Hey Allah'ım sen bana sabır ver!"
Ben sinirle sabır dilerken vampir kız yanıma geldi ve birden dudaklarıma yapıştı, olayın şokuyla etrafa bakarken gözüm Ayaz'a kaydı ve onunda benim gibi şaşkınlıkla kapının önünde durmuş bizi izlediğini gördüm.
Vampir kız, belki istediğini alınca çekip gider diye öylece durup bekledim ama ona hiç karşılık vermediğim için sinirlenip hırsla dudağımı ısırdı, umursamadan geri çekildim.
"Şimdi defol burdan!"
Sinirden kudurmuş bir şekilde çığlık attı ve odadan çıkıp kapıyı çarptı.
"Ku-"
"Ayaz kes, hiç umrumda değil o ve onun gibileri tamam mı. Şimdi hemen yatağına geçip uyu yarın erken kalkacağız ve eğer geç kalırsan seni hiç hoş olmayacağın bir şekilde uyandırırım ona göre!"
Ayaz'ın daha fazla konuşmasına izin vermeden odama geçtim. Üzerimi değiştirmeye başladım, bugün bu kadar olay yeterliydi.
...
Avukata yapmayacağım dememe rağmen babamın o işlerle uğraşıp kendini yorup sağlığına zarar vermesini istemediğimden dolayı bütün işlerini halletmiştim. Herşey tamamdı yarın İzmir'e gidiyorduk, uzun süre gitmemiştim, orayı ve insanlarını çok özlemiştim.
Yatağa girince oradaki anılarım aklıma geldi ve onları düşünerek uyumaya çalıştım.
~~~
Çalar saatin sesiyle gözlerimi açtım saat 5'ti. Alarmı kapatıp yataktan kalktım o sırada Ayaz'ın saati çalmaya başlamıştı vee 'pat' duvarla buluştu, aynı zamanda Ayaz'da saate küfürler sayıyordu, onun bu haline göz devirip kısa bir duşa girdim.
On dakika sonra duştan çıkıp kıyafetlerimi giydim. Ben mutfağa giderken Ayaz'ın avukata saydırdığını duydum, bileti bu kadar erken kestiği için demediğini bırakmadı.
~~~
Sonunda evden çıkıp havaalanına gelmiştik. Beş dakika sonra uçak kalkacaktı.
Hemen yerlerimize geçtik ve Ayaz hostesleri süzmeye başladı, zaten rahat dursa şaşırırdım.
Bir hostesi yanına çağırdı, kız gelince yaka kartından ismine baktı."Merhaba Esin hanım ben Ayaz"
"Merhaba Ayaz bey buyrun ne istersiniz?"
" Rica etsem bana krep getirebilir misiniz Esin hanım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Şahidim Olsun
Teen FictionHayatları gökyüzünün gecesi kadar karanlık ve acımasızdı, ama onlar o gökyüzünde ışıl ışıl olan yıldızlar gibi parlak ve umut doluydu.. Hayatin bütün zorluklarina rağmen dimdik ve sapasağlam ayakta durdular... Şimdi mutluluklarına koşuyorlar, gelin...