İyi Okumalar ❤
###
"Bu ne lan! Kim yaptı lan bunu!"
Dışarıdan gelen bağırış sesiyle, hemen Hazar'la beraber yerden kalkıp pencereden aşağıya baktık.
Ömer'i hemen pencerenin altında sırılsıklam bir şekilde elinde kovayla görünce kahkaha atmaya başladık."Gülmeyin lan, kim yaptı bunu dedim!"
"Galiba ben yaptım."
Hazar'dan kaçarken pencereden düşmek üzereydim tabi o sırada Hazar beni içeri çekince ayağım su dolu kovaya çarpmıştı ve oda Ömer'in kafasına inmiş.
Benim cevabım karşısında Ömer sırıtmaya başlamıştı.
"Böyle oyunlara ne gerek var seksi prenses, söyleseydin ben sana özel olarak gösterirdim vücudumun bütün ayrıntılarını."
"Ne diyorsun lan sen piç kurusu!"
Demirkan'ın Ömer'e doğru hızla koştuğunu görünce dördümüzde aynı anda bağırmıştık.
"Demirkan!"
Ama malesef bizim bağırmamız bir işe yaramamıştı, Demirkan yumruğunu çoktan Ömer'in suratına indirmişti.
"Heyt be helal kardeşime"
Aras'ın da yanlarına gittiğini görünce hemen Hazar'la beraber aşağı koşturduk.
***
"Ohh! Ellerinize sağlık, iyi yaptınız"
"Way! Asi kız, uzun zaman sonra ilk defa bana hak verdin."
"Demek ki uzun zamandır doğru birşey yapmıyormuşsun gözü kara Demirkan"
"Ya susun saçmalamayın, çok iyi birşey yapmışsınız gibi konu-"
"Bana bak Açelya, zaten hırsımı alamadım beni daha fazla dellendirme yoksa bütün sinirimi senden çıkaracam!"
Demirkan'ın sözümü kesip sinirle beni uyarmasıyla ağzıma fermuar çekmiştim, Demirkan bu sonuçta, gözü karaydı ne zaman ne yapacağı hiç belli olmazdı.
"Gel benden al hırsını eşşek sıpası seni, çocukta sağlam yer bırakmamışsın hala hırsımı alamadım diyorsun birde!"
"Ya Ayşe nine Valla bu sefer benim suçum yoktu, hak etti o şer... yani ömer"
"Sus otur şuraya, biriniz de şunun meymenetsiz suratını temizleyin!"
"Ben temizlerim meymenetsiz suratını Ayşe nine sen hiç merak etme"
Demirkan ve Ömer kavga ederken Ayşe nine gelip bastonuyla onları ayırmıştı, sonra bir güzel fırça çekip olayı dinlemişti ardından da Demirkan'ı eve çıkarmamızı söyleyip kendisi Ömer'i alıp gitmişti.
Şimdi de Hazar Ayşe ninenin sözüyle sandalye de oturan Demirkan'a yaklaşmış ve çok önemli birşey inceliyormuş gibi suratına bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Şahidim Olsun
Teen FictionHayatları gökyüzünün gecesi kadar karanlık ve acımasızdı, ama onlar o gökyüzünde ışıl ışıl olan yıldızlar gibi parlak ve umut doluydu.. Hayatin bütün zorluklarina rağmen dimdik ve sapasağlam ayakta durdular... Şimdi mutluluklarına koşuyorlar, gelin...