İyi okumalar 😜
###
"Bırak gevezeliği işine bak civciv"
"Tamam ya seninlede konuşulmuyor!"
Sonunda susmuştu ama bu sessizliğin en fazla 15 dakika süreceğini biliyordum.
Neyse bugün temizliğin ilk günü, umut mahallesinde her yıl aynı tarihte temizlik başlar ve bir hafta sürerdi, öyleki artık bu alışkanlık umut mahallesinde bir gelenek haline gelmiş sürekli tekrarlanıyordu, tek fark ise yeni birilerinin aramıza katılması oluyordu.
Şimdi temizlik haftasının ilk gününde camlar, duvarlar silinir ve halılar sokağa çıkarılır.
İkinci ve üçüncü gün sokağa çıkarılan halılar yıkanır.
Dördüncü gün perdeler, örtüler ve çamaşırlar yıkanıp serilir.
Beşinci gün evler süpürülür, silinir ve toz alınır.
Altıncı gün umut mahallesinin binaları ve sokakları yıkanıp temizlenir.
Yedinci gün ise büyük küçük herkes yıkanır ve ikindi vaktinden itibaren umut mahallesi diğer bir güne kadar koca bir sessizliğe gömülürdü çünkü herkes yorgunluktan bütün gün uyurdu.
Vee sonraki gün ise umut mahallesinde bü-
"Aa düşüyor!"
Birden Hazar'ın bağırmasıyla düşüncelerimden ayrılıp hemen ona döndüm.
Kocaman halıyı tek başına dışarı çıkarmaya çalışırken düşürüyordu, Allahtan bağırmasıyla Demirkan hemen koşup tutmuştu da düşüp bir yerini kırmaktan kurtulmuştu."O kadarcık boyunla kocaman halıyı kaldırırsan olacağı bu tabi!"
"Ne! Sen bana kısamı demeye çalışıyorsun."
"Tam olarak öyle değil ama ona yakın şeyler söyledim"
"Halla halla! Senin boyun varda neye yarıyor sanki öküz yine aynı öküz."
"Hazar! Düzgün konuş deli etme beni."
"Sen zaten delisin, düzgün konuşmazsam ne olur!"
"Hiiç tahmin edemeyeceğin şeyler olur!"
"Senin gözü karalığın bana sökmez Demirkan bey!"
"Öylemi asi kız, gösteririm ben sana gözü karalığı gel buraya"
Demirkan birden Hazar'ı kolundan çekip bir çuval gibi sırtına artınca herkes şaşırmış ve gülmeye başlamıştı.
"Ne yapıyorsun yaa indirsene beni!"
"Özür dilersen indiririm"
"Hayatta olmaz!"
"Öyle mi? görürsün sen şimdi!"
Herkes onların bu haline gülmeye devam ederken Demirkan Hazar'ı döndürmeye başladı.
"İstersen camdan sallandır ama yinede özür di.le.me.ye.cem!"
"İyi fikir aslında deneyelim bence değil mi?"
"Saçmalama Demirkan. İndir şunu sırtından işinize devam edin daha bir sürü iş var ve siz durmadan didişiyorsunuz başımı şişirdiniz be!"
Sonunda patlamıştım sabah 7'den beri uyanmıştım zaten uykusuzdum birde her fırsatta başımda didişen Demirkan ve Hazar'ı çekiyordum.
Sinirle bağırmamdan sonra ciddi ciddi eve ilerleyen Demirkan durmuş ve Hazar'ı sırtından indirmişti. İkiside sinirle birbirlerine baktıktan sonra sessizce işlerine geri döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Şahidim Olsun
Teen FictionHayatları gökyüzünün gecesi kadar karanlık ve acımasızdı, ama onlar o gökyüzünde ışıl ışıl olan yıldızlar gibi parlak ve umut doluydu.. Hayatin bütün zorluklarina rağmen dimdik ve sapasağlam ayakta durdular... Şimdi mutluluklarına koşuyorlar, gelin...