Беше петък вечер нямах какво толкова да правя и реших да изляа с приятелката ми Dae, въпреки че сме приятелки от дълго време тя се промени коренно и сега търси само и единствено любов,момчета,и връзки абе неща от които нямам грам понятие. Тя вечно ми повтаря че се държа като петгодишна с момчетата но аз наистина съм нямала особени контакти с тях. Единствените хора от този пол с които говоря изобщо са учителите и баща ми.
- Ми Ча хайде чакам те пред вратата, слизай вече!
-Добре добре Dae слизам!-Обух се набързо метнах си палтото и си вързах косата с червена панделка.
Бях облечена в розова къса рокля която се вееше нявсякъде от вятъра имах искрящи кафяви очи и червени плътни устни. Така в продължение на няколко часа с Dae се разхожхме и изведнъж тя предложи да отидем в квартала на jimin буквално той го притежаваше. Половината град работеше за него и баша му бяха най големите корейски мафиота. Бяха големи дружки с полицията затова си вършеха работата без проблем. Daе хвана ръката ми и докато се усетя вече ме беше завлякла пред огромната порта която те пуска да преминеш от другата страна на града с една дума огтомен град разделен на обикновенния свят тоест моя свят и тъмния опасен свят тоест светът на jimin пълен с психопати,убийци наркодилари, изнасилвачи,психясали трафиканти, и най лошия от всички,смесил всичко това в едно сладко на вид лице момче с черно сърце мрачния принц на другия свят- Jimin. Dae винаги ме забърква с момчетата на Jimin причина-тя обича опасното ауч, а най-много сами бихте се досетили че по опасно от Jimin няма затова тя използва всички парични средства не огромния си брой обожатели и не много прекрасния си чар за да го притежава,но колкото и трудно да е за вярване никой никога не го е виждал с момиче, веднъж си помислих,че е гей,но тогава се случи ето това...
Две отрепки ни посрещнаха на входа и започнаха да дърпат Dae но като я гледах тя май изобщо не се дърпаше, тя си е такава цялото училище разтрабяваше че е спала с половината випуск,но аз не обръшсм внимание не че това са лъжи ноо.. Аз можех да се изнижа,но огромната ми уста си има аларма и тя прозвъня в непраеилния момент.
- Хей, отрепките махнете си мазните ръце от приятелката ми или...-и дойато измисля нещо затапващо и докато онези двамцата решат да си отворят устите се появи той.
- И и какво ше напраеиш да не би да носиш тухла в чантата си спокойно мойте момчета носят на удари.-казатой усмихвйки се.
-явно ти не-казах аз гордо все едно че съм кой знае коя гледайки разкървавените му устни.
- Ха това ли -промълви той усмихвайки се -малко забавление в спалнята това е всичко.
-И и кой ... Ти го направи и как въобще стават тези работи?- запитах като идиот пред него заеквайки.
- Гледам че се изчервяваш и май си доста любопитна но спокойно ако искаш можеш да се присъединиш.-каза той лукаво все едно че не беше нищо засрамващо.
-Ама ти какви говориш та аз съм само ученичка как мога да правя такива неща и то с момче.
- Първо вече всички момичета на твоята възраст са го правили поне три пъти, второ виж приятелката си готова е да скочи във всяко едно легло и трето ами ти с кого искаш да го правиш ако не с момче.-вече избухнал в смях отговори той.
Аз усъзнала глупавото си изречение млъкнах и почервенях още повече,
готова да си тръгна но той хвана ръката ми и ме придърпа.
- Къде си мислиш че отиваш малката след тези думи едва ли ще те пусна. От днес нататък ти си моя собственост- взея той и я заведе при един татуист,на пръв поглед нищо страшно , но когато той извади иглата тя припадна.
Тя се събуди в нечие лего обляна в слънщева светлина,стаята беше красиво подредени имаше лъскави скъпи притежания и ухание на много скъп мъжки парфюм. Тя погледна към тялото си и когато се одви тя видя, че е чисто гола, а на корема,ръката под гърдите и по на долу от кръста както и на вътрешната и външаната част на бедрото пишеше "собственост на Jimin", да вярно шрифта беше малък, красиво изписан,седеше разкошно върхо кожата й,но тя все пак умееше да чете и това което пишеше не й хареса особено.
Тогава вратата се отвори и изкочи полу-голия jimin.
YOU ARE READING
Jimin-my bad bad boy
FanfictionМалката-каза и той вбесено!-Слушай ме внимателно,няма да ти давам подаръци на св.валентин,няма да се извинявам и да ти пея когато се скараме,а когато те желая не си и представяй да обсипвам леглото с рози само за едното удовоствие,но си представи ед...