В продължение на един час Jimin се опитваше да измъдри някаква причина поради която задава такива въпроси на Ми Ча.
-Jimin ще говориш ли или да си ходя!-вече максимално издразнена каза Ми Ча.
-Не,не,не,не чакай аз....такова...питам те защото...аз искам да знам дали...дали ти...и той...
-Jimin не съм говорила с по-бавно говорещ и бъгващ изреченията си човек!
Но докато Jimin се опита да измисли как да прикрие чувствата си и докато моментът беше станал насмешлив някой се криеше в тъмната гора чакайки удобен момент да нападне.
Jimin погледна към злокобно изглеждащата гора и към тъмната фигура. Той тихо измрънка"не сега" и се обърна към Ми Ча. Но докато тя седеше тъй невинно изведнъж изражението на Jimin коренно се промени. Дали от факта,че тъмната фигура започна да идва все по-близо до тях или от факта,пе Ми Ча изобщо не е в безопасност. Тъмната фигура удари с нещо силно по главата Ми Ча и веднага я метна на рамене като преди това и сложи странен чувал върху главата. А Jimin седеше вцепенен като шепнеше протягайки ръка към вече отиващата си Ми Ча "извинявай". Бог да пази хем Jimin,който ще пострада,че е оставил Ми Ча,хем черната фигура която ще трябва да прекара време с Ми Ча(😂😂😂)!
Хейййййй,хора нова глава! Явно да спазвам графижи не ми е силаа ама карай! Так вие как мислите ще има ли 3 играч или е някой наш познайник например...Шуга(абе кво ви питам то от мене всичкосе очкава 😂😂😂) така искам мненията на абсолютно всички четящи историята ми!моля ви така ще ми покажете,че наистина ви харесва и това,йоето правя има смисъл!Благодаря ви! Обичам ви!(странно но ви обичам и да) Фо скорооооо бадкуинчета(wtf за първи път ви наричам така 😃😂😂😂😂😂😂😂😂)😚😘😘😘😘😘😘😘
ESTÁS LEYENDO
Jimin-my bad bad boy
FanficМалката-каза и той вбесено!-Слушай ме внимателно,няма да ти давам подаръци на св.валентин,няма да се извинявам и да ти пея когато се скараме,а когато те желая не си и представяй да обсипвам леглото с рози само за едното удовоствие,но си представи ед...