Ми Ча бе объркана толкова много от чувставата си че направо умираше вътрешно! Незнаеше какво да прави, как се чувства? Обичаше ли го, харесваше ли го?Ако попита сърцето си то ще може ли да отговори на този сложен въпрос? Тя стана от пода, ходеше като пияна въпреки,че изобщо не бе пила. Изглеждаше като пребито зомби,а зомбитата и без това не изглеждат симпатични. Тя се опита да се прави на силна и тъкмо и се получаваше,когато той...реши да отвори вратата.
Той изглеждаше ядосан, през цялото време гледаше в земята. Отиде зад нея и я бутна напред.
-Какво правиш!-изкрещя тя.
Но той изобщо не отговори,а продължи да я блъска напред.
Тя не спираше да рахумаха, да му крещи в лицето му,но той не реигира! Нищо абсолютно нищо! Накрая след като я закара пред голямата врата я блъсна,но този път по такъв силен начин,който да успее да я накара да излезе от мазето и да падне долу на земята. След като го направи той моментално затвори вратата,заключи се вътре!
-Този идиот какво прави,защо се заключва ,да не би да му трябва място и да ме гони дори и от мястото,което ми даде да живея? Е явно ще трябва да си ходя, creepy гостито приключи!- искрещя тя така че и той да я чуе. Веднага след това тя огледа огромната красива къща цялата в злато,мебели предмети, абсолютно всичко бе в чисто злато! До нея застана една госпожа на средна възраст,която бе облечена в черен костюм(подчертавам костюм) и кок ама яко стегнат кок! Жената започна да тегли Ми Ча,докато и тя не я изхвърли. От там тя бе искарана от две малко по -якички жени. Тя излезе,видя слънце и разбра три неща:
1:Тук всички ли гонят всеки,който насила са довели?
2:Защо в имението работят само жени?
3: И как по дяволите да се оправя сама сега!?!?!??
Ми Ча продължи да говори изразно и сигурно:
- Е явно трябва да кажа сбогом на този глупак, но....За Сега! Захване ли се някой с Ми Ча,ако тя не е готова да го пусне той няма да може да се оттърве!-каза тя и вдигна високо ръка във въздуха, сякаш пееше it's my life обаче със съвсем различен текст!
Ок знам,че стана прекалено комично но просто ми се дописа нещо по различно, нядявам се да е станало нещо от тия писаници!😂😂😂
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jimin-my bad bad boy
FanficМалката-каза и той вбесено!-Слушай ме внимателно,няма да ти давам подаръци на св.валентин,няма да се извинявам и да ти пея когато се скараме,а когато те желая не си и представяй да обсипвам леглото с рози само за едното удовоствие,но си представи ед...