Една нощ,една сънувана мечта......
Ми Ча се бе излегнала на голямото легло с очакване мъчителя й Шуга да влезе и отново да нанесе свойте щети. През този един месец, в който тя бе пленница на Шуга, Ми Ча осъзна,че Джимин и липсва. Че в мислите й бушуват две стихии,на нестихващ огън и буйни води обливащи цялото й тяло. Смразяващи я до кожата на костисте й. Огромната черна врата се отвори бавно и драматично. Но зад нея вместо психопата Шуга,мъчителя на душата на крехкото момиче се показа Джимин. Невинният му поглед накара сърцето на Ми Ча да подскочи три пъти и да се завърти в кръг! Тя почувства,че болката е отминала,че нищо друго освен той и нейните чувства са важни! Очите й се насълзиха,но сълзите бяха изпълнени с вълнение и адреналин. Вените й изпъкнаха, ръцете й стискаха здраво червените,копринени чаршафи,които бяха напоени от сълзи,защото всяка нощ през този един месец Ми Ча наводняваше леглото си с черни сълзи, сълзи от мъка и загуба! Но сега,сега дойде времето да качи мъката и сълзите от болка на еднопосочния влак!
-Ми Ча!- това беше единственото нещо,което изрече Джимин. След това той просто се втурна в прегръдките на любимата си! Двамата обхождаха с ръце телата си. Два свята отдавна изгубени в самота и страдание се намериха и се сляха,сякаш нищо и никой не съшествуваше и нямаше нищо друго освен тези два свята слети в един,в който любовта бе господар на тези две души!!!! Двамата влюбени останаха така дълго. След като бавно спуснаха ръцете си се погледнаха в очите. Джимин видя,че й е липсвал, тя видя същото. Джимин видя как е премахнал болката й,как е взел всичко,което я е наранявало досега! А Ми Ча не бе виждала този истински жар и пламък в очите на любимия си! Да, за тях дори не беше нужно да си казват "обичам те" думите сами се изписваха по лицата им като с невидим перманентен маркер! Джимин взе в шепите си лицето на Ми Ча и погледна очите й така дълбоко,че да прочисти всички лоши спомени! Тогава се случи....устните им се сляха,това беше една правилно дирижирана композиция от две влюбени сърца биещи в един ритъм! Ръцете им се намериха, стискаха се силно. Накрая и двамата паднаха върху леглото. Джимин започна бавно да премахва бялата си риза,а Ми Ча разрошваше русата му почти бяла,къдрава коса. Когато той остана без риза посегна към късата й пижама на дантели,но Ми Ча го спря. Хвана ръката му и се отдръпна от вълнуващата,страсна целувка. Не беше готова да покаже тялото си. Едно бе психопата Шуга да я обладява всяка седмица и да не го интересува за нежност и загриженост. Но съвсем друго бе любовта на живота й да я види.
- Сериозно ли,сега ли точно реши да се срамуваш?!!!- смеейки се отвърна Джимин на реакцията й. Той не дочака отговор и с едно бързо и лесно движение премахна пречките за достигането му до желаното от него нейно тяло. Той я обхождаше с жадни целувки. Като тръгваше от врата и приминаваше към дълбините на женското тяло. Джимин не пропускаше места като нейната ключица,рамо брадичка. Места,които Шуга отхвърляше да доскосва камо ли да целува. Джимин реши,че е време да проникне в тези дълбини след като чу "звуците на радостта", които издаваше неговото момиче. Джимин не искаше позволение,беше готов на всичко да вземе това,което сърцето му иска,а той бе роб на желанията на своето сърце! Той проникна бавно,но сигурно,а Ми Ча се гърчеше и мяташе от удовоствие. За първи път тя почувства,че не Шуга е отнел копнежа й от първия път, а че Джимин и го е дал. След бурни мятания и стенания Шуга реши да прекъсне така хубавата нощ на двамата влюбени..........
To be continue......
Е,хора това е 2 сезон и спокойно ако ви харесват такива глави с такива моменти 😂😂😂😉😉😉ах перверзници такива...😂😂😂ще има още споко 😉😉😉😄искам мнения защото са много важни за мен и ше се радвам и съм щастлива,когато получавам коментари защото те ми показават че правя нещо яко! Благодаря предварително на всипки за гласуванията и коментарите! Много любов❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💋💋💋💋💋💋💋💜💜💛💚💛💚💜💚💜💚💜💚💜💜💚💜💚💕💖💚💖💚💟💘💞💝💘💞💗💟💗
YOU ARE READING
Jimin-my bad bad boy
FanfictionМалката-каза и той вбесено!-Слушай ме внимателно,няма да ти давам подаръци на св.валентин,няма да се извинявам и да ти пея когато се скараме,а когато те желая не си и представяй да обсипвам леглото с рози само за едното удовоствие,но си представи ед...