Зловещия подарък

579 42 8
                                    

Бе сутрин. Ми Ча бе събудена от нежен допир,който я накара да се усмихне,но когато го направи си спомни за зловещата усмивка на Шуга.Ах, този психопат фори в мислите ми се вре да ме плаши- Каза Ми Ча.
-Скъпа,ставай!-каза не психопата Jimin.
- Боже,Jimin вече като съпруг ли ще ми говориш всяла сутрин!- измрънка ядосано Ми Ча.
- Ето я и нея дами и годпода,вечнста сърдитка,омразна на целия ми град Миииии Чаааа!- завика силно той сякаш наистина я представяше пред публика.
- Стига си викал, идиот такъв!-удари го Ми Ча по корема, а той се сви.
- Спокойно,карсавецо не съм ти счупила плочките по корема не се притеснявай.
- О, имаме си напредък нарече ме красавец!- каза самофовлно той.
-Не се радвай,грознико!- удари го тя отново.
-Аз пък взех,ще се усмихнах!- отново с подигравателен тон отвърна той.- Даже в Дисни Ленд смятах да те водя ама ти така ме обиди,че няма да го видиш скоро ъмх,до живот съм ти сърдит!-иЗвика несмешливо той.
- Я не се превъзнасяй идиот такъв!
- За втоти път ме наричаш идиот ти други обиди знаеш ли? Почвам да ти ги броя засега са два пъти!
Jimin излезе,но преди това остави дрехи на Ми Ча.
Ми Ча погледна дрехите и бе отвратена от вкуса на Jimin за мода.Но тя все пак имаше вкус,грабна една ножица и си напрсви най-сладката розова рокля в живота й.Или поне тя така си мислеше.Ми Ча излезе, а Jimin я чакаше.
- Какъв е този чувал за картофи,който ди навлякла!?- попита Jimin повдигайки вежада,гледайки тъпо както винаги.
- Това се нарича мода,а другото вкус!- каза Ми Ча гледайки високомерно.
Но той не хареса този хаплив коментар и яростно я хвана за ръката като я залепи до стената.
- Слушай ме внимателно малката не смей да ми говориш така ще пострадаш а не искаш повяреай ми!- с най-лудия поглед погледна я той,очите му светеха от ярост,сякаш пгън се бе разбушувал в тях,неотихваш огън.
Ми Ча бе видяла страшна буря в неговия образ.
- А и между другото трябва да свърша една работа, ати ми трябваш затова не се влачи, а ме следвай!
Ми Ча не се обади през целия път в колата.Когата колата спря Jimin слезе и издърпа Ми Ча.Бяха застанали пред една зловеща барака.
- Странно място за вършене на работа!- погледна го съмнително Ми Ча.
Той само се пофхилна и я задърпа.Когато влязоха в бараката Ми Ча започна да я оглежда. Имаше някакъв странен дюшек и шампанско?
- Хайде лягай!- каза Jimin на момичето .
- Ти добре ли си!?!- попита иронично,като бе втрещена Ми Ча.
- Отдавна не съм правил секс в барака.
Той я притисна в ъгъла и запопна да обхожда връта й със страстни целувки.Но тя не се чувстваше добре, идеята да го направи тук я задушаваше затова тя бързо го избута,удари му звупен шамар и се качи в колата. През цялото пътуване и двамата мълчаха.Когато се прибраха вече бе тъмно,къдно през нощта.Затова Ми Ча направо си легна.Но я събуди някакъв шум.Някаква тъмна фигура се разхождаше из пленническата й стая. Ми Ча бе вцепенена,не искаше да става от леглото. Тя затвори очи,усети някакви пръсти на,които имаше нещо течно да я докосват по устните и челото й. Тя скочи като попарена. Ми Ча чу зловещ смях,кпйто се отделечаваше. Не идваше от коридора,но смеха бе вече далече от нея и стаята. Тя тъкмо ряши да стъпи на пода и намери огледало долу до леглото,счупено огледало. Видя,че на устните й има следи от пръсти оставили кръв и сърце на челото й направено от кръв. Зениците й се разшириха. Тази нощ тя получи най-зловещия подарък. С вик тя извика името на черната фигура
- Шугааааааааааааааааааааааа!- това име огласяше цялата и стая, а там долу под имението се чуваше злокобно кикотене!!!!
Здравейте хора😂😂😂 това е новата глава смесих крипи работи там Jimin-чето и неговите простотии и така ако ви е харесало моля пишете в коментарите и доскоро(или по точно до като се сетя да пиша)

Jimin-my bad bad boyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt