Ми Ча и Непознатия спряха пред една врата,която бе във винен цвят изглеждаща доста елегантна и красива за разлика от цялото това място долу. Той се обърна към нея, в този момент Ми Ча закри очите си представяше си някакъв страшен целия в белези здравеняк който да е взел лицето на премазан булдог,но вместо това пред нея седеше едно миловдино момче с синьо-зелена коса гледащо доста потайно но и толкова сладко, Изведнъж момичето се замечта и потъна в нейн собствен свят знаете с много еднорози шоколад и т.н. Момчето отвори вратата и дори без да продума бутна момичето в стаята и заключи. Ми Ча падна на един красив килим и той в цвета на вратата а когато се огледа се почувства сякаш е влязла в стаята на Господин Грей от педтесет нюанса сиво. Стаята бе същата тоест по същия начин с хиляди предмети за истезания. Тя знаеше че няма как да е възможно но все пак колко процента е възможно тя да е новата Анастейжа Стийл а Господин Непознат който не пожела да се представи да е Грей? Тя нямаше отговор и колкото и да обичаше 50нюанса сиво и там другите глупости по тъмно по лигаво тя не искаше да бъде използвана защото тя знаеше че не е кукла за сексуални игри. Тя усети някакъв шум зад себе си. Когато се обърна треперейки те видя огромно отледало като онези в полицията и тя бе сигурна че някой седеше от другата страна и я наблюдаваше,което доста я притесняваше. Дали беше Непознатия или.....има още шанс Jimin да е заинтересован от нея? Кой знаеше чии очи я дебенеха и я наблюдаваха!?????
Ок, хора това е новата глава, част. Ъм тъ така който я прочете искам да напише в коментарите и да отгатне кой е непознатия подсказвам от групата е знам може би е прекалено лесно но хайде от мен да мине😂😂😂😂 А и спокойно за феновете на jimin кат мен и той ще се появи и да знаете че Ми Ча я очакват много мъчения, сълзи че дори и пролята кръв а дали нейна или не нз, нз???
ESTÁS LEYENDO
Jimin-my bad bad boy
FanficМалката-каза и той вбесено!-Слушай ме внимателно,няма да ти давам подаръци на св.валентин,няма да се извинявам и да ти пея когато се скараме,а когато те желая не си и представяй да обсипвам леглото с рози само за едното удовоствие,но си представи ед...