Back in the history-2

437 28 3
                                    

Jimin прекрачи прага на новия си дом-лудница-затвор за малолетни. От прозорците лудите го приветстваха и му се хилеха на среща,което уплаши малкия сладур още повече. Пазачите започнаха да го блъскат и насилствено да го бутат да влезе. Той бе със свито сърце,но знаеше,че така спасява момичето на сърцето си и единствения му роднина останал жив-брат му. Вече настанил се в новата си стая-килията му,той започна да крои план. Трябваше да де измъкне след като навърши 16,след това да събере малко пари и да вземе брат си,като отново да заживеят заедно!
След 3 месеца...
Jimin тъкмо си уговаряше среща с Кан Ян,който беше китаец и се беше оглавил за нещо като лидер на затворниците. След 5 часа преговаряне и викове в малкия килер на края на затвора,след 4 пъти стрядкане на чистача най-после Jimin си заработи първите 2 милиона.Той трябваше да прекара щадска дрога на другия край на океана,а това трябваше да стане в рамките на 24 часа. Негова беше си беше грижата как ще се измъква,кой ще му помага и как аджеба за 24 часа ще кара черен джип с дрога за 12 милиона. Но за него тези 2 милиона,които щеше да получи бяха наистина нужни. Затова през нощта към 4:30 часа в който нито си буден нито заспал,той със своя уникален гангстерски ум излезе от затвора и се кащи в джипа. Нишо,че беше само на 13 той знаеше,че може да се справи.запали колата и тръгна. Вместо да кара по обикновения път,който щеше да го отведе при четири полицейски проверки той зави и отиде право в гората. Никой нито той самия не знаеше как само от дадените му 24 часа е успял да прекара стоката и да се върне за 10 часа без да спи или спира по пътя.
След като той получил 2 милиона успял да се освободи без да е нужно да чака 3 години за да стане на 16. Разиграл уникалния си план и се измъкнал,но нещо неочаквано се случило.....
Новия ми татко!????....
Боса на всички мафии,полицейски райони,серийни убийци и изнасилвачи,наркодилари Джун Хюн,но най-важно от всички тези неща е че той е мъжа,който би дал всичките си милиарди само за да стане баща на Jimin.
-Аз,аз искате аз да бъда ваш законен син!- извика не можещ още да повярва Jimin.
- Да,защото виждам едно уникално нещо в теб!
-Но какво?
- Не мога да ти го обясня синко просто има определени хора,които видя ли ги знам,че са част от семейството ми,от мен!
Е,хора това беше back in the history 2 ако искате back in the history-Jimin or suga 3 пишете в коментарите. Исках да ви питам за кой ви е по-интересно да разберете какво е станало в миналото и защо е такъв сега за моята любов сигурно и на милиарди други момичета Jimin или за сладкия психопат Шуга? Е до уте с новата ми глава! Благодаря предварително за votovete и коментарите значат много за мен! А на който му харесват back in the history-тата заради paradiselove9 реших да пиша това чудо 😂😂😂😂😉😉😉😉❤❤💙💙💕💕💕💕💖💜💖💜💚💖💚💖💚💕💚💖

Jimin-my bad bad boyWhere stories live. Discover now