Разходка в гората

503 31 0
                                    

Ми Ча не бе спала цяла нощ,цялата бе потна и се тресеше.Чувството от миналата нощ не и понесе. Тази злокобност и мистерия около лудия Шуга не и понасяха. Тя бе бясна на самата нея,че не му изкрещя в лицето,че е луд и да се маха,но все пак и малоумен не би крещял и наричал луд,луд то е ясно!
- Ми Ча какво ти е?- влезе Jimin през вратата като я прикрехна сякъш някой щеше да подслушва.
- Ъм...Jimin аз такова не ми е добре просто имах тежка нощ и не ми се говори.
- Значи Шуга пак е започнал да оставя зловещите си антипатични подаръци. Разбирам защо си в стрес тогава. И аз бих се уплашил психопат да се е надвесил над главата ми и да ми се хили като побъркан,пък отгоре на всичко да ми оставя подарици-Грозни подаръци!- каза Jimin с насмешлив тон опитвайки се да успокои и развесели Ми Ча.
- О Jimin!-отговори тя като прегърна сладура пред нея.
- Тъ,такова Ми Ча искаш ли тъй като вече си станала да се поразходим в гората и този път обещавам само и единствено искам да те развеселя нищо повече!-попита той като рахумахаше и създаваше вятърно течение в стаята.
-Ъм,не съм сигурна,но като се познавам сигурна ще седя и ще тъпея цял ден така,че ще се съглася,но при едно условие!
-Добре казвай съгласен съм!-изстреля Jimin.
- Без психото не искам а го виждам може би близо месец или година,най-добре ще е просто да го уважа на погребението му и ако и двамата отидем в рая,което не мис е вярва със сигурност ще сме отделни места. Аз рай1 той рай2.
Добре добре щом така искаш!-каза насмешливо,но изобщо с нетолкова смешно изражение Jimin.
А на вратата се подаваха пръсти,тъмни окаляни. "Играли" цял ден в калта.Кървави пръсти,и очи дебнещи очи,но кой ли може така лудо да гледа към малката,безпомощна Ми Ча?
Здравейте,хора съжалявам супер много за закъснението просто имах малко работа и да така сега часът е 2:40 през нощта и ми хрумна ...това така,че ако ви е харесало много се радвам ето графика по който ще пиша историята:
Сряда-1глава и + още една на история която вие пожелаете(за нея тоест допълнителната глава пишете в коментарите.)
Петък-ще се постаря с още две глави на тази история,а ако не успея спокойно 😂ще напиша само една,но както казват хората(не никой не го казва само аз) 😂по-добре едно вместо две,защото нищо е по-зле или с по-прости думи по-добре нещо отколкото нищо!доскоро и да в сряда очаквайте.😉😉😉

Jimin-my bad bad boyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora