Benim Yıldızım

215 8 1
                                    

Yine kendimi Kahveye ve Teleskopa  adayıp üzerinde uğraştığım uykusuz bir gecedeyiz.Nerde mi? Tabiki Okulda.Evet komik gelmesin.Ben Keith.Liberty Astronomi Okulundan.16 yaşındayım Lise 2 öğrencisiyim.Hayatımın sabahlarını otobuse koşarken öğlen aralarını ton balıklı sandwich ve icetea ile Midemi tıkarken Akşamları ise kendimi gökyüzüne adamış,Kahveye düşkün biriyim.Neyse ki orjinalim. Yıldızlar da öyle.Simdilik espirilerim size *Astrolojik* gelebilir(bunuda anlamadılar sanırım).Neyse.. Daha önce böyle bi okulu görüp duymamanız normaldir.Buraya küçüklüğümden beri gökyüzüne olan hayranlığım getirdi beni.Onun kadar özgür.Onun kadar etkileyici bir şey yoktu benim için.Bu etkileyici şeylerin %90 ı uydu çıkınca hevesim kırılmıştı gerçi.Fakat ben yinede onlara bakmayı seviyordum.Her fanteziye saygı gösterin.Ben sizin Çoraplarınızla yatağa girmenize bişi demiyorum.Konuyu dağıtmadan size neden burda Hademeden gizli iş çevirip Gözlem evine girdiğimi anlatayım.Çok büyük bi planım var benim.Evet.Delice ama yeni bi yıldız keşfetmeyi planlıyorum.Sonra tüm o gözlüklü entelleri geçip yılın (Astronomi dalındaki)bilim ödülünü almam gerekli.Okulda Çok kişi yok fakat lanet üst sınıfların kullanabildiği en güzel yer burası.Bu anahtarları nasıl aldım sormayın(Bi ara isteyene anlatırım).Ilk defa ikinci sınıflardan biri olarak bu ödülü alırsam şimdiden hocaların gözündeki değerimi görebiliyorum.Kızlar demeyin çünkü burası bir erkek okulu.Gay olması hakkında sadece üst sınıflarda olduğu dedikodusu dolanıyor.Okul oldukça karmaşık.Bin tane oda o odaların da en az 3 ayrı kapısı oluyor.Heralde yapan mimar körmüş.Kızlar tuvaleti Bile yapılmış.Okulun kaba dayıları buraya ezik alt sınıfları getirip hevesini alıyormuş.Birinci sınıfta burda iyiki değildim.Ailem onlara anlatsamda o Kokoş Züppeler okulundan beni mutsuz ve dersleri kötü olduğunu gördüğünde buraya vermeye ikna oldular.Şahsen babam onun gibi Bir Avukat olmamı istiyordu.Neyseki Annemin desteği ile okula gelmeyi başardım.Fakat babam ile aramız çok iyi değil. Çünkü babam bu okuldan ne çıkacaksın diye sorduğunda ona Bu alanda ne oluyorsa onun en iyisi dedim.Demez Olaydım. Şimdi babamın gözünde adam olmak için eşşek gibi çalışmam lazım.Tabi bu arada kendi çapımda lak lak edip yıldızlara sevişmekten ödevi unuttum... Notlarımı toplayıp birazdan burdan tüyeceğim.Evim okula oldukça yakın aslında babam ve annem daha uzakta oturuyor fakat bana kolaylık olsun diye büyükannenin evini ayarladılar.Yemede yanında yat demeyin.Büyükannenin gözünde tam bir Yokedeciyim.Ve bu Halle yine dolaba gidip gece gece yokedicilik yapabilecek kadarda aç.Bisikletimin sepetine eşyaları yerleştirip hızla evin yolunu tuttum.. Umarım ihtiyarın uykusu derindir.

Benim YıldızımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin