Eve döndüğümde Büyükannenin uyduğunu gördüm.Televizyona bakarken Uyumuştu.Üstünü Örtüp Televizyonu kapattım.Mutfağa geçip biraz su içtim.Kapının önüne yığdığım Notlarımı toplayıp üst kata çıktım.Burası tek kişilik bir oda.Biraz eski fakat duvarlar Yıldız Takımları ile süslenmiş bir duvar kağıdı kaplı.Biraz olsun Bana Yeni bir görüntü vermeye yetiyor.
Aslında Çatıya Cam yaptırmak istedim ama Büyükanne benim Kaçık fantezilere girişmemden hoşlanmıyor.
Sarı ışıktan vazgeçemiyorum.Bu nedenle Sadece Çalışma masamda beyaz ışık kullanırım.Yarın Cumartesi .Yani önce tipik anne ziyareti ardından şehir merkezine gideceğim.O kadar aç değildim aslında... Başımı yastığa koyup bir iç çektim.Yatağımın kenarlarını o çam ağaçlarını süslemek için kullanılan ışıklarla vardı.Sarı ve beyaz ışıklarını yatağıma vuruyordu.Umarım Yarın.. Güne Güzel Başlayabilirim...
-Keith!.... Keithhh!!!
-Yıldızım...
-Keith!!! Kahvaltı!
-Burda..mısın..
-Babası bir bu iki.Seni Kaldırmasını bilirim.
Ve birden..
"Foşşhşhh!!!"
-D-DONONDNDDUMMMM!
Büyükannemin Pis pis gülerek yine "Baban da öyle derdi" sözünü elindeki Boş şu kovasına bakarak söylemişti.
-Ya büyükanne n'apıyorsun!!
-Hm hm hm ehuhehhh.. Seni uyandırdım yavrum.
-Böyle mi?! Üstüm başım su oldu!?
-Başka türlü uyanacağın yoktu ki evladım.Hadi kahvaltıya in.Sonra sana gitmeden alacakların listesini hazırlayayayım.
Üstüm başım su olmakla birlikle okul kıyafetlerim üzerimde kalmış bir vaziyette uyumuştum..
Kaçık ihtiyarla güne başlamak cidden çok güzelmiş.
Duş aldıktan sonra Hazırlanıp Keşif çantamı (Evet çok hoş değil mi? Bu çanta ki içinde Sherlock Holmes'a taş çıkaracak şeyler var) alıp sofraya merdivenlerden kayarak ışık hızı ile ulaştım.Kahvaltıda o hızla bitti. Harika bir Hafta sonu.Listeyi alıp kendi içimden hamallık yapacağım için sitem ediyordum.Bisikleti Hazırlayıp büyükannenin gitmeden üstümü başımı düzelmesini ve "Aynı babası." diyişini duyduktan sonra Bana O Tombik nine gülüşünü gösterip
"Unutma listedeki her şeyi al."
Dedi.Bu listelerde bi şey eksik gelse Büyükannem modunu UDG (UltimateDevilGrandmother) ye çevirir.
Yola çıkmadan son Kontrolümü yapıp Pedallara tüm gücümle basmaya başladım... Aklımda Sadece Şehir Merkezindeki Son anda görüp giremediğim O Eski Antika Dükkanı Vardı... Hadi Goldsmith.. Hadi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Yıldızım
Teen FictionKeith Astronomi Lisesine giden bir öğrencidir.Gökyüzüne olan tutkusu çocukluktan beri ona bir hayal vermiştir.Kendi Yıldızını bulmak.. Okulun her 4 yılda bir yaptığı Yarışmalardan Birine katılarak Kendi yıldızına sahip olduğunu herkese kanıtlamak is...